صفحه_اصلینقشه_سایتتماس_با_ماوروداعضاRSSEnglish
 
۱۳۹۵ دوشنبه ۹ اسفند
height=29px
اداره کارکنان
height=29px

رئیس اداره کارکنان و رفاه
عناوین وظائف و مسئوليتها :

- دریافت دستور کار از مقام مافوق
- جمع آوری قوانین و مقررات اداری و استخدامی و تجزیه و تحلیل قوانین
-  اجرای دستورالعملها و بخشنامه های مربوط به کارکنان و اجرای ضوابط و مقررات
- همکاری و مشارکت در جهت تهیه سیستم اطلاعات کارکنان و ارائه نقطه نظرات اصلاحی
- نظارت بر ایجاد و به روز رسانی سیستم بایگانی پرونده های کارکنان
- شناخت وظایف و مسئولیتها و شرایط احراز پست
- کنترل و نظارت بر وظایف امور اداری در ارتباط با کارکنان شامل صدور احکام، تشویقات، مرخصیها، مأموریتها، حضور و غیاب و ... و بررسی وضعیت حقوق و مزایای کارکنان و ارائه نظرات اصلاحی
- نظارت بر اجرا و رعایت قوانین و مقررات اداری، انضباطی و ایمنی و بهداشت کارکنان
- نظارت بر تهیه سیستم مناسب جهت ارائه خدمات رفاهی به کارکنان
- مشارکت و همکاری با فعالیتهای مربوط به برنامه ریزی نیروی انسانی، جذب نیرو، آموزش و توسعه، حقوق و مزایا و ...
-  همکاری در اجرای طرح طبقه بندی و ارزشیابی
- پیاده سازی سیستم مربوطه به قراردادهای استخدامی و حقوقی،  صدور احکام انتصاب، ارتقا، بازنشستگی و ... و ارائه راه حل جهت رفع کاستی ها
- همکاری در برگزاری آزمون جذب و استخدام تا انجام مراحل جذب و بکارگیری
- نظارت بر بروزرسانی آمار و اطلاعات کارکنان بر طبق سیستم اطلاعات مدیریت
- ایجاد سیستم ارزشیابی و عملکرد کارکنان
- انجام امور مربوط به مناقصه ومزایده شرکت
- ارائه گزارشات مورد نیاز و همچنین شرکت در جلسات مرتبط با وظایف محول
- در صورت لزوم انجام سایر وظایف مربوط در چارچوب وظایف شغل مورد تصدی
تعداد بازدید : 8517
تاریخ: 1391/05/09
بازگشت

height=6px
height=6px
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
/
تعداد بازدیدکنندگان امروز 816 تعداد بازدیدکنندگان دیروز 848 تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 1257328 تعداد کاربران بر خط 6 تعداد کاربران لاگین بر خط 11
/
1395/12/09 :تاریخ آخرین بروزرسانی
Copyright © 2011. abfa-mazandaran.ir. All rights reservedاستفاده از مطالب سایت با ذکر منبع مجاز می باشد
Powered by DorsaPortal