صفحه_اصلینقشه_سایتتماس_با_ماوروداعضاRSSEnglish
 
۱۳۹۹ يکشنبه ۱۰ اسفند
height=29px
منشور اخلاقی
height=29px

طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع
ما اعتقاد داریم که :
- خدمات ما موجب غنا و تعالی زندگی مردم می شود و روابط بین ما و مردم را تقویت می نماید .
- رمز موفقیت شرکت در رضایت ارباب رجوع است . ما در هنگام ارائه خدمت به این ویژگی پایبندیم .
- کارکنان شرکت ارزشمندترین منابع به حساب می آیند ، لذا تردیدی در اثر گذاری پندار ، رفتار و کردار آنها در همه مراجعین نداریم .
- موفقیت مادی شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است ولی ما آن را وسیله ای برای تامین هدفی گسترده تر که ارائه خدمات مناسب تر است می دانیم .
- در هر شرایطی به اصول اخلاقی و صفات معنوی پای بندیم .
- نظم و آراستگی ، وقت شناسی وآمادگی برای ارائه خدمت به ارباب رجوع را از اصول مسلم و قطعی موفقیت خود می دانیم .
- فرهنگ پاسخگو بودن در مقابل ارباب رجوع را تعالی خود و شرکت می دانیم .
- رعایت ادب ، نزاکت ، عدالت و انصاف را رمز بقاء شرکت تلقی می کنیم .
این باورها و ارزشهای اخلاقی تعیین کننده نوع رابطه ما با ارباب رجوع می باشد .

مجید عبدالهی
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل
 
 
تعداد بازدید : 15849
تاریخ: 1399/09/23
بازگشت

height=6px
height=6px
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
/
تعداد بازدیدکنندگان امروز 482 تعداد بازدیدکنندگان دیروز 1633 تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز 2491513 تعداد کاربران بر خط 122 تعداد کاربران لاگین بر خط 18
/
1399/12/10 :تاریخ آخرین بروزرسانی
دستورالعمل بروز رسانی : پرتال شرکت به صورت روزانه و با ارسال اخبار بروز می باشد، اما در صورت بروز هرگونه مشکل و نیاز به قطع شدن سایت جهت رفع مشکل و بروزرسانی، در این قسمت به اطلاع خواهد رسید
Copyright © 2011. abfa-mazandaran.ir. All rights reservedسال جهش تولیداستفاده از مطالب سایت با ذکر منبع مجاز می باشد