عناوین وظائف و مسئولیتها : - ایجاد و ارتقاء سیستمهای اطلاعات مدیریت، ترویج مکانیزاسیون سیستمها، تلفیق و ادغام اطلاعات به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی
- تهیه و تنظیم تشکیلات کلی و تفصیلی و نظارت بر اجرای آن
- انجام فعالیتهای مربوط به طرح طبقه بندی و ارزشیابی مشاغل و نظام پرداخت
- برنامه ریزی و نیازسنجی نیروی انسانی و آموزشی به منظور جذب و نقل و انتقال و ارتقاء سطح علمی کارکنان و افزایش بهره وری
- نظارت بر اجرای نظام ارزشیابی کارکنان و واحدهای حوزه معاونت
- پیگیری و تحلیل امور مربوط به بازنشستگان و موظفین شرکتها
- پیگیری و تحلیل امور مربوط به پوشش خدمات درمانی
- پیگیری و تحلیل امور مربوط به تحول و ارتقاء سلامت اداری
- همکاری در بررسی راهکارهای عملی برون سپاری فعالیتها
- انجام فعالیتهای مربوط به تدوین روشها و سیاستهای مالی و اقتصادی و ارائه پیشنهاد مطلوب به منظور افزایش کارآئی فعالیتها وبرنامههای شرکت
- برنامه ریزی عملیاتی، تهیه و تنظیم بودجه سالانه، تدوین شاخصها و معیارهای برنامه، تجزیه و تحلیل قیمت تمام شده، درآمد و هزینه شرکت
- تهیه وتدوین مشخصات ونتایج تحقیقات کاربردی و ایجاد زمینه لازم بمنظورجذب متخصصان و کارشناسان ذیربط در انجام تحقیقات
- انجام فعالیتهای مربوط به انجام وظایف و مسئولیتهای دبیرخانه کمیته تشکیلات و طبقه بندی مشاغل
|