عناوین وظائف و مسئوليتها :
- دریافت اهداف ، سیاستها و خط مشی از مدیریت مافوق
- برنامهریزی لازم به منظور انجام فعالیتهای حوزه و ارتقاء بهره وری و بهبود فعالیتهای مربوطه
- انجام اقدامات مربوط به امور مالی و ذیحسابی، اداری و رفاه، بازرگانی، انبارداری، خدمات و ارائه روشهای مدون اصلاح شده
- نظارت برارائه خدمات مناسب اداری – پشتیبانی به کارکنان و واحدهای شرکت
- مطالعه در زمینه بهبود عملیات مالی و ذیحسابی
- نظارت بر انجام امور پرسنلی – اداری از قبیل اجرای نظام پرداخت و صدور احکام پرسنلی بر اساس مصوبات و تصمیمات معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی، اجرای امور رفاهی، درمان، بیمه و بازنشستگی و انجام امور مربوط به حفظ و نگهداری اسناد پرسنلی
- همکاری لازم با معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی و مراکز آموزشی در برگزاری آزمون استخدامی
- نظارت بر امور مربوط به بهداشت عمومی محیط کار
- همکاری در ارزشیابی سالیانه کارکنان
- همکاری در ایجاد تعاونی مسکن و مصرف کارکنان بر اساس دستورالعملهای ابلاغی
- انجام امور بازرگانی و سفارشات، خرید و تدارکات و همچنین نحوه تخصیص تنخواه گردان و رعایت دقیق دستورالعملها و مقررات فنی و مالی
- انجام امور انبارداری و انبارگردانی سالیانه و حذف فعالیتهای زائد و پیاده سازی روشهای جدید انبارداری
- همکاری با معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی جهت تهیه و تنظیم بودجه
- همکاری در برنامه ریزی و نظارت بر تخصیص بودجه و کنترل هزینه های جاری و سرمایه ای و تهیه جداول تخصیص، اصلاح و متمم بودجه
- نظارت بر فعالیت و عملکرد پیمانکاران و انجام مناقصات مربوطه
- تهیه آمار و اطلاعات مورد نیاز و ارائه گزارشات لازم در زمینه فعالیتهای مالی و اداری
واحدهای معاونت مالی و پشتیبانی |
حوزه معاونت |
امور مالی |
امور اداری |
اداره انبارها |
امور بازرگانی |