بيانيه سطح توافق خدمات
 
    بيانيه توافق سطح خدمات خدمت در پرتال
 
     بدينوسيله توافق نامه سطح خدمات پورتال شركت آب و فاضلاب شهري مازندران را به اطلاع ميرساند:
 
1-    تارنماي شركت آب و فاضلاب شهري مازندران امكان ثبت و پيگيري درخواست هاي مشتركين، پيشنهادات، شكايات و تعيين وقت ملاقات با رئيس هيأت مديره و مدير عامل شركت را براي شما متقاضيان گرامي در قالب خدمات الكترونيكي فراهم نموده است.
 
2- در قسمت «ارتباط با مديران» ارسال پيام به رئيس هيأت مديره و مدير عامل شركت و همچنين كليه معاونين مقدور مي باشد.
 
3-     جهت دريافت خدمات فروش انشعاب آب و فاضلاب و همچنين خدمات پس از فروش مي توانيد در تمام ساعات در طول هفته به بخش حدمات الكترونيكي مشتركين مراجعه فرماييد. البته بررسي درخواستهاي خدمات و مدارك ثبت شده در اولين فرصت در ساعات اداري يعني از شنبه لغايت چهارشنبه 7:15 تا 14:15 و پنج شنبه 7:15 تا 13:15 انجام مي شود.
 
4-     به محض ثبت درخواست، سعي مي گردد در كوتاهترين زمان ممكن نتيجه پيگيري درخواست مطرح شده به متقاضي اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوري گردد.
 
5-     تارنماي شركت آب و فاضلاب شهري مازندران بر مبناي پايداري زير ساخت هاي ارتباطي بصورت تمام وقت در دسترس متقاضيان گرامي بوده و در صورت بروز هرگونه اشكال و نقص فني، به متقاضيان اطلاع رساني خواهد گرديد.
تاریخ به روز رسانی:
1395/02/04
تعداد بازدید:
6341
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
Powered by DorsaPortal