همزمان با هشتمین روز دهه فجر:
طرح آبرسانی به 3 روستای سوادکوه شمالی به بهره برداری رسید

همزمان با هشتمین روز دهه فجر، بهره برداری از طرح آبرسانی به 3 روستای سوادکوه شمالی با برخورداری 1530 نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب مازندران ؛ در مراسم بهره برداری از طرح آبرسانی به روستاهای شارقلت، مرزیدره و گالشکلا شهرستان سوادکوه شمالی ، علی اصغر علیپور قائم مقام شرکت آبفا استان، ابراهیمی امام جمعه شهرستان سوادکوه شمالی ،پاریاو معاون فرماندار این شهرستان ، جمعی از مدیران و مردم محلی حضور داشتند.

در این مراسم قائم مقام شرکت آبفا مازندران طی سخنانی با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، هدف از آبرسانی به روستاهای شارقلت، مرزیدره و گالشکلا شهرستان سوادکوه را تامین آب شرب بهداشتی پایدار با فشار مناسب اعلام کرد و افزود: این پروژه با اجرای شبکه توزیع به طول 20 هزار متر و بهسازی 3 دهنه چشمه با آبدهی 30 لیتر در ثانیه با صرف هزینه ای به مبلغ 15000 میلیون ریال انجام شد و 437 خانوار با جمیتی حدود 1530 نفر از مزایای این طرح برخوردار شدند.

 در ادامه امام جمعه سوادکوه شمالی ضمن قدردانی از زحمات مدیر عامل و پرسنل شرکت آب و فاضلاب مازندران در آبرسانی به مردم و ارائه خدمات بهینه اظهار داشت: آب بهترین مایه حیات است که هیچ جایگزنی ندارد ولی حیات همه موجودات به آن بستگی دارد در همین راستا تلاش پرسنل آبفا و تعامل دستگاها با یکدیگر موجب ارائه خدمات مطلوبتر به مردم می شود که امیدوارم با ادامه این روند شاهد آبادانی و پیشرفت هر چه بیشتر استان باشیم.

معاون فرماندار سوادکوه شمالی نیز طی سخنان کوتاهی با اشاره به عملکرد خوب شرکت آب و فاضلاب مازندران طی سالهای پس از انقلاب اظهار امیدواری کرد طی سالهای آتی ارائه خدمات آبرسانی با سرعت بیشتر و بهتری صورت گیرد.


تاریخ:
1399/11/19
تعداد بازدید:
1515
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal