بهره برداری از 5 طرح آب و فاضلاب در ساری
به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهره برداری از 4 طرح آبرسانی و یک طرح فاصلاب با بهره مندی بیش از 807 خانوار و جمعیتی حدود2830 نفر با اعتباری بالغ بر 54 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ در مراسم افتتاح طرحهای آب و فاضلاب در شهرستان ساری، احمد توکلی مدیر کل دفتر فنی و امور عمرانی استانداری مازندران،  علی اصغر علیپور قائم مقام شرکت آبفا استان ،رضایی فرماندار و معاون فرماندار شهرستان ساری و جمعی از مدیران و روسای ادارات حضور داشتند.

ابتدا مدیر کل دفتر فنی و امور عمرانی استانداری مازندران ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ابراز خرسندی از خدمات دولت در این دهه و بهره مندی مردم از نعمت آب آشامیدنی به عنوان مایه حیات گفت: خدا را شاکریم که در این 42 سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی در راستای رفاه و امنیت مردم از سوی نظام ارائه شد و مردم از  این خدمات راضی هستند.

در ادامه قائم مقام شرکت آب و فاضلاب مازندارن با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: طرح آبرسانی به روستاهای تاکام، میدانک، زرین آباد و نوکنده شهرستان ساری با هدف تامین آب شرب بهداشتی پایدار با فشار مناسب،ایجاد ذخیره مطمئن برای مواقع پیک مصرف با صرف اعتباری حدود 38 میلیارد ریال به اتمام رسید.

 وی افزود:برای بهره برداری از این طرحها اجرای خط انتقال به طول 10100 متر،اجرای شبکه توزیع به طول13 هزار متر،اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی به طول 3 هزار متر، احداث  7 باب مخزن زمینی به حجم 370 متر مکعب همچنین ساخت 5 واحد ایستگاه پمپاژ، حفر یک حلقه چاه با آبدهی 4 لیتر در ثانیه، بهسازی یک دهنه چشمه با آبدهی 2 لیتر در ثانیه انجام گرفت و 407 خانوار با جمعیتی بالغ بر  1400 نفر از اهالی 4 روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

علیپور با اشاره به بهره برداری از فاضلاب مسکن مهر میار کلا ساری گفت: این طرح با هدف حفاظت از محیط زیست و منابع آب زیرزمینی و نیز بالا بردن سطح بهداشت عمومی و ارتقاء سلامت شهروندان شروع شد و برای بهره برداری از این طرح عملیاتی شامل احداث تصفیه خانه به حجم 200 متر مکعب در شبانه روز،اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب به طول 2143 متر ،احداث ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 5 لیتر در ثانیه و نصب 80 فقره انشعاب با صرف 17 میلیارد ریال و بهره مندی 400 خانوار و جمعتی بالغ بر 1400 نفر انجام شد.

در ادامه رضایی فرماندار ساری ضمن قدردانی از زحمات مهندس عبدالهی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران و مدیر امور آبفا شهرستان ساری در اجرای طرحهای آبرسانی ، ارائه خدمات مثمر ثمر را دستاورد مهم انقلاب اسلامی خواند و ابراز امیدواری کرد این خدمات همچنان در راه رفاه و آسایش مردم ادامه یابد.


تاریخ:
1399/11/23
تعداد بازدید:
1530
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal