به منظور بررسی اهداف شرکت در سال جاری صورت گرفت :
نشست سرپرست آبفامازندران با معاونان و مدیران ستادی و امور

نشست سرپرست آبفامازندران با معاونان و مدیران ستادی و امور

به منظور بررسی  اهداف شرکت ، برنامه ریزی و تدابیر لازم برای گذر از تابستان1400 و نیز ضرورت مدیریت مالی، وصول مطالبات و حذف هزینه های غیرضروری، نشستی با حضور سرپرست آب و فاضلاب مازندران و معاونان و مدیران ستادی و امور برگزار شد.

به گزارش شرکت آب و فاضلاب استان مازندران، مهندس برارزاده سرپرست شرکت در سخنانی یک پارچه سازی موفقیت آمیز شرکت طی یک سال اخیر را نتیجه تلاش و همت همکاران دانست و گفت: در این مدت همه تلاش کردند شرکت به پایداری برسد بنابراین با این همدلی و هم صدایی می توانیم به اهداف بلند فکر کنیم.

وی، با اشاره به فرا رسیدن فصل گرم و افزایش میزان مصرف آب اظهار داشت: با توجه به کاهش میزان بارندگی ها، تابستان سختی درپیش داریم لذا باید نیروهای انسانی، تاسیسات و تجهیزات خود را برای گذر از تابستان 1400 آماده نماییم.

مهندس برارزاده، بر رفع اتفاقات و شکستگی های خطوط، شبکه توزیع و انشعابات آب در سریع ترین زمان تاکید و اظهار داشت: رفع سریع شکستگی ها منجر به کاهش هدر رفت آب می شود.

وی، در بخش دیگری از سخنانش ضمن اشاره بر ارایه خدمات به هم استانی های عزیز، بر لزوم تحویل گیری مناطق روستایی  که از خدمات شرکت استفاده می کنند و تا کنون تحت پوشش شرکت قرار ندارند، تاکید کرد.

سرپرست آبفامازندران، از معاونان و مدیران امور خواست برای انجام وظایف خود، برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت تعریف نموده و در این مسیر از ظرفیت و توانمندی های کارشناسان شرکت استفاده کنند.

گفتنی است در پایان این نشست معاونان و مدیران به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

تاریخ:
1400/02/06
تعداد بازدید:
2008
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal