به منظور مقابله با کمبود آب در پیک مصرف:
کلنگ حفر یک حلقه چاه با پیش بینی آبدهی 20 لیتر در ثانیه به زمین زده شد

کلنگ حفر یک حلقه چاه باپیش بینی آبدهی 20لیتردر ثانیه به زمین زده شد

در راستای آبرسانی به مشترکین محترم در روستاهای مازندران و نیز مقابله با کمبود آب در پیک مصرف، کلنگ حفر یک حلقه چاه در بیشه کلای محمودآباد باپیش بینی آبدهی 20لیتردر ثانیه با حضور مهندس فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ، مدیرعامل و معاونان آبفامازندران، فرماندارشهرستان محمودآباد، امام جمعه سرخرود و مسئولان محلی آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، مدیرعامل شرکت در این مراسم با بیان اینکه چاه مذکورجزو مجمتع آبرسانی معلم کلا محسوب می شود، افزود؛ این چاه به یکهزار و 200خانوار بیشه کلا و 8 روستای دیگر آبرسانی می کند.
مهندس بهزاد برارزاده ادامه داد: برای تکمیل این پروژه نیاز به خرید و نصب پمپ منصوبات، تابلو برق و کابل، احداث اتاقک چاه و دیزل می باشد.
وی با اشاره به ایجاد 100 متر خط انتقال با لوله 160 میلی متری در این طرح افزود:برای تکمیل و بهره برداری از این چاه 15 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی می شود.

مدیرعامل آبفامازندران افزایش توان تامین به میزان 15 تا 20 لیتر در ثانیه جهت مقابله با کمبود آب در پیک مصرف را از مهمترین هدف اجرای این طرح عنوان کرد‌.
مهندس فرزانه نماینده مردم نور و محمودآبادو امام جمعه سرخرود نیز در این مراسم ضمن قدردانی از پیگیریهای صورت گرفته در حفر و تجهیز این چاه اظهار امیدواری کردند برای رفاه و کاستن مشکلات مردمی، این پروژه در سریع ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.
تاریخ:
1400/04/03
تعداد بازدید:
2259
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal