مدیرعامل آب و فاضلاب استان مازندران:
با کمبود آب مواجه هستیم لطفا درمصرف آب صرفه جویی کنید

با کمبود آب مواجه هستیم لطفا درمصرف آب صرفه جویی کنید

مدیرعامل آبفا مازندران با اشاره به وجود تنش آبی در این استان گفت:  با کمبود آب مواجه هستیم، از مردم تقاضا داریم تنها با  15تا 20 درصد صرفه جویی، در گذر از این تنش به ما کمک کنند.

به گزارش روابط عمومی آب وفاضلاب استان مازندران، مهندس بهزاد برارزاده با اشاره به اینکه این استان نیز همچون سایر استانهای کشور با پدیده کمبود آب مواجه است افزود: کاهش نزولات جوی و گرمای هوا باعث افت ذخایر منابع آبی، ایجاد پدیده خشکسالی و کمبود آب در برخی از شهرها و روستاهای مازندران  شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر تلاش همکاران ما در تامین آب شرب، از مشترکین محترم تقاضا داریم در این شرایط خاص، آب را بیهوده هدر ندهند و از مصارف غیرضروری همچون شست وشوی جلوی درب منازل و مغازه ها، خودرو و آبیاری باغات و باغچه ها با آب شرب خودداری کنند و با استفاده از شیرآلات کاهنده در مصرف آب صرفه جویی نمایند.

مدیرعامل آبفامازندران با تاکید بر اینکه مدیریت مصرف و صرفه جویی به معنای عدم استفاده از آب نیست، خاطرنشان کرد: هم استانی های عزیز تقاضا می کنیم تنها با 15 تا 20 درصد صرفه جویی در مصرف آب همکاران ما را در گذر از تنش آبی یاری  رسانند.

وی، تصریح کرد: صرفه جویی کار سخت و پیچیده ای نیست و به راحتی در امورات روزمره قابل اجراست.

مهندس برارزاده با بیان اینکه در ایام تعطیل و تابستان  در شهرهای ساحلی و برخی روستاهای استان با افزایش مسافر و جمعیت سیار مواجه هستیم که تامین آب شرب این افراد نیز بر عهده شرکت آب وفاضلاب  است، افزود: آب شرب سالم و بهداشتی به سختی  و هزینه بسیار بدست می آید و دراختیار مشترکین قرار می گیرد بنابراین انتظار می رود به پاس تلاشهای همکاران ما، مردم عزیز آب را بیهوده هدر ندهند و از آن به عنوان کالای بارارزش که جایگزینی ندارد ، استفاده کنند.

مهندس برارزاده، با بیان اینکه 58 شهر و 1678 روستا تحت پوشش خدمات آبرسانی این شرکت قرار دارد، گفت: مصرف بالای آب در پیک مصرف باعث کمبود و یا قطع آب در برخی از شهرها می شود.

مدیرعامل آبفامازندران در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: مشترکین می توانند موارد شکستگی و یا هدر رفت آب را به سامانه 122 اطلاع دهند تا همکاران ما برای بررسی علت و رفع آن اقدم نمایند.

تاریخ:
1400/04/13
تعداد بازدید:
5166
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:59
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal