با حکمی از سوی مدیر عامل آبفا مازندران:
سرپرست امور آبفا نور و رویان منصوب شد

سرپرست امور آبفا نور و رویان منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، مهندس شعبان زروکی به عنوان سرپرست امور آبفا نور و رویان منصوب و معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ در این مراسم علی اصغر علیپور قائم مقام شرکت ضمن قدردانی از زحمات مهندس رشیدی مدیر سابق امور آب و فاضلاب نور و رویان و با اشاره به تنش آبی در سالجاری اظهار داشت: نیروهای انسانی از مهمترین سرمایه های شرکت محسوب می شوند که خوشبختانه پس از یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب روستایی و شهری  و تجمیع نیروها و تجهیزات، پتانسیل خوبی برای خدمات رسانی بهینه به مردم به وجود آمد.

وی با تاکید بر حفظ کرامت انسانی در برخورد با مشترکین  گفت:  در حال حاضر شرکت با تمام توان حتی در طول مدت شیوع بیماری منحوس کرونا با به کارگیری روشهای مختلف و رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به سلامتی کارکنان مشغول خدمات رسانی به مردم عزیز استان است

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب مازندران افزود: با توجه به سهم اندک مازندران در استفاده از آبهای سطحی و افت سفره های زیرزمینی،امسال با تنش و کمبود آب مواجه ایم لذا ضروری است مشترکین گرامی با رعایت الگوی مدیریت مصرف و کاهش 15 الی 20 درصدی مصرف آب، صرفه جویی را سرلوحه امور روزمره خود قرار دهند تا همه با کمک یکدیگر بتوانیم این سال سخت و پر تنش آبی را سپری کنیم.

علیپور بر رفع به موقع اتفاقات و شکستگیها،پیگیری قطعی آب و جدی گرفتن کیفیت آب و سلامت مردم تاکید کرد و از همکاران امور خواست با این اقدامات و تعامل درست با مردم جلوی افت و قطعی های احتمالی آب را بگیرند.

در پایان مراسم قائم مقام شرکت ضمن قدردانی از زحمات مهندس رشیدی ، لوح سپاسی از سوی مهندس برارزاده مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، به وی اهداء کرد.


تاریخ:
1400/04/14
تعداد بازدید:
1993
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal