به منظور تقویت فشار آب شرب مشترکین:
5/5کیلومتر خط انتقال در منطقه چپکرود جویبار احداث شد

5/5 کیلومتر خط انتقال در منطقه چپکرود جویبار احداث شد

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفامازندران از احداث 5/5 کیلومتر خط انتقال 350 میلی متری در منطقه چپکرود جویبار  برای تقویت فشار آب شرب مشترکین و گذر از تنش آبی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران، مهندس حمیدرضا خدابخش پور با اعلام اخبر بالا افزود:  با اتمام این طرح 3هزار مشترک  از آب شرب کافی در فصل تابستان و پیک مصرف بهره مند می شوند.

وی، به اجرای طرح اصلاح خطوط انتقال آب به طول 26 کیلومتر در مجتمع آبرسانی فرح آباد  ساری اشاره و تصریح کرد: تا کنون 24 کیلومتر از این طرح اجرایی شد که با اتمام آن بر توان تامین آب شرب ساکنان7 روستا تحت پوشش این مجتمع افزوده می شود.  

مهندس خدابخش پور، با بیان اینکه در منطقه دودانگه شهرستان ساری نیز عملیات اصلاح خطوط انتقال آب از شیرین رود  با هدف آبرسانی به 7 روستای این منطقه درحال اجراست، تصریح کرد: پیش بینی می شود 1300 مشترک از این طرح برخوردار شوند.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفامازندران، اجرای عملیات لوله گذاری در منطقه پل سرا از توابع شهرستان تنکابن به طول 2500 متر، شکستگی خط انتقال 400 میلی متری چشمه گردوگ و ایستگاه سنگ تجن،   تعویض پمپ چاه 8-5 مجتمع آبرسانی شهید اسفندیاری نکا با آبدهی 25 لیتر در ثانیه  و لوله گذاری به طول15هزار متر با بهره مندی 8 هزار مشترک در مجتمع آبرسانی منصور کنده بابل را از دیگر طرحهای آبرسانی درحال اجرا برای گذر از تنش آبی 1400 عنوان کرد.

تاریخ:
1400/04/23
تعداد بازدید:
2281
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal