همزمان با پنجمین روز از هفته دولت:
طرح آبرسانی به 3 روستای میاندورود با هدف تامین آب شرب سالم و پایدار به بهره برداری رسید

طرح آبرسانی به 3 روستای میاندورود با هدف تامین آب شرب سالم و پایدار به بهره برداری رسید

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت و با حضور نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل آبفا مازندران، فرماندار و امام جمعه میاندورود و خانواده معظم شهدا، طرح آبرسانی به روستاهای بادله، کیاپی و لالیم با هدف تامین آب شرب سالم و پایدار و رفع مشکل کمبود آب در شهرستان میاندورود به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مازندران، دراین مراسم دکتر زارعی نماینده مردم شهرهای ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاش مدیرعامل و کارکنان شرکت در تامین آب شرب، مسئله آب را از ضرورتهای اجتناب ناپذیر مردم دانست و گفت: طرحهای کوتاه مدت و بلند مدت برای رفع کمبود آب مشترکین در حال اجراست.

دکتر بابایی دیگر نماینده مردم شهرهای ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز بر تاکید بر اینکه خدمت رسانی بهینه، اصول و سرلوحه کار دست اندرکاران باشد، مردم استان را شایسته دریافت بهترین خدمات دانستند.  

مدیرعامل آب و فاضلاب استان مازندران طی سخنانی با بیان اینکه عملیات طرح آبرسانی به روستاهای بادله،کیاپی و لالیم در سالجاری آغاز شد، گفت: در این طرح 5300 متر خط انتقال آب به قطر 200 میلی متر برای انتقال آب به مخزن کیاپی، 200 متر خط 20 کیلووات در روستای بادله و نصب و راه اندازی یک دستگاه پمپ شناور برای تامین آب شرب روستای لالیم به اجرا در آمد.

مهندس برارزاده، اعتبار صرف شده برای اجرای این طرحها را 45 میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: 1500 خانوار در این شهرستان از مزایای این طرحها برخوردار شدند.


تاریخ:
1400/06/06
تعداد بازدید:
2212
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal