همزمان با آخرین روز هفته دولت صورت گرفت:
آغاز عملیات اجرایی دو طرح آبرسانی به شیرود و طالش محله رامسر

آغاز عملیات اجرایی دو طرح آبرسانی به شیرود و طالش محله رامسر

 دو طرح آبرسانی به شهر شیرود و روستای طالش محله رامسر همزمان با آخرین روز هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ در این مراسم مهندس بهزاد برار زاده مدیر عامل شرکت ضمن گرامیداشت هفته دولت هدف از اجرای طرح آبرسانی به شهر شیرود را ایجاد ذخیره مطمئن جهت تامین آب پایدار برای مقابله با کمبود آب در مواقع پیک مصرف بیان کرد و گفت: برای این طرح عملیاتی شامل احداث مخزن بتنی 2 هزار متر مکعبی، اجرای خطوط انتقال ورودی و خروجی و سرریز به طول 400متر همچنین حصارکشی به ارتفاع 3 متر به همراه نصب روشنایی و حفاظت هوشمند اجراء خواهد شد.

وی افزود: برای این طرح آبرسانی اعتباری بالغ بر 140میلیارد ریال در نظر گرفته شده که پس از بهره برداری 2500 خانوار از مزایای آن برخوردار می شوند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در مراسم کلنگ زنی طرح آبرسانی طالش محله رامسر نیز حضور یافت و طی سخنانی هدف از اجرای این طرح را افزایش توان تامین به منظور مقابله با کمبود آب بیان کرد و افزود: برای طرح آبرسانی به طالش محله عملیاتی شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه با پیش بینی آبدهی 10 الی 15 لیتر در ثانیه،احداث خط انتقال آب به طول 500 متر و نیز احداث خط انتقال نیرو ، بهسازی اتاقک ، محوطه سازی و حصارکشی انجام می شود.

مهندس برارزاده ، اعتبار پیش بینی شده برای این طرح آبرسانی را 17 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح 1100 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند خواهند شد.

در ادامه این مراسم دکتر حسینی نماینده مردم شهرستانهای رامسر،تنکابن و عباس آباد طی سخنانی از پیگیریهای مهندس برار زاده قدردانی و ابراز امیدورای کرد در آینده تحولات خوب و اقدامات مثبت و مثمرثمری در بخش آب و فاضلاب در غرب استان صورت خواهد گرفت.

گفتنی است فرماندار و امام جمعه شهرستان رامسر نیز با گرامیداشت هفته دولت،آبرسانی به روستای طالش محله را اقدام شایسته ای در راستای رفع کمبود آب، محرومیت زدایی و توجه به بخش روستایی بیان کردند.


تاریخ:
1400/06/08
تعداد بازدید:
2233
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal