مدیر عامل آبفا مازندران:
دفاع مقدس طلیعه جاودانه غرور ملّی است


دفاع مقدس طلیعه جاودانه غرور ملّی است

هفته دفاع مقدس هنگامه اتحاد و همبستگی ملّی مردم  در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرز و بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد.

بدون تردید این دوران باشکوه پر از غرور، حماسه و رشادت و دلاوری یکی از برجسته ترین افتخارات در دفتر خاطرات نظام شکوهمند اسلامی است.

امام خمینی (ره) دفاع در برابر دشمن بعثی را دفاع مقدس نامیدند و به این دفاع قداست بخشیدند، قداست‌بخشی به دفاع موجب شد تا مردم انقلابی و مذهبی نگاه متفاوتی نسبت به جنگ پیدا کنند.

دوران دفاع مقدس طلایی‌ترین دوران تاریخ معاصر سیاسی ایران اسلامی است جنگ و دفاع مقدس در ذات خود زایش و بالندگی داشته است ودستاورد جنگ باعث شد ملت به خودباوری و خودکفایی برسد.

اکنون که در هفته گرامیداشت دفاع مقدس و خاطرات شهدا و ایثارگران عزیز و گرانقدر هستیم باید بدانیم یاد و خاطره آنها همچون گنجینه فرهنگی مهمی است که باید آن را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های تمامی شهدا، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، این ایام غرورآفرین را به ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز، خانواده های معظم شهدا و همکاران گرانقدرم در این شرکت تبریک عرض می‌نمایم.

     بهزاد برارزاده

             مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران

تاریخ:
1400/06/30
تعداد بازدید:
1773
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal