مدیر عامل آبفا در بازدید استاندار جدید مازندران از رامسر اعلام کرد:
بارش شدید باران و سیل موجب افزایش کدورت آب سد میجران و قطعی موقت آب در رامسر شد

بارش شدید باران و سیل موجب افزایش کدورت آب سد میجران و قطعی موقت آب در رامسر شد

مدیر عامل شرکت آبفا مازندران در جریان بازدید استاندار جدید از شهر رامسر در پی وقوع سیل اخیر، علت افت فشار و قطعی آب این شهرستان را بارش شدید باران، جاری شدن سیل و افزایش کدورت سد میجران بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران ؛ در این بازدید مهندس بهزاد برار زاده اظهار داشت: تصفیه خانه رامسر برای تصفیه آب با کدورت NTU 250  طراحی  و احداث شد اما با بارش شدید باران و وقوع سیل، کدورت آب خروجی سد میجران به بیش از NTU 4000 افزایش یافت و فعالیت تصفیه خانه از دبی 350 لیتر در ثانیه در مرحله اول به 100 لیتر در ثانیه کاهش داده شد لیکن با افزایش بیش از حد کدورت آب، فعالیت تصفیه خانه متوقف شد.

وی با اشاره به ضرورت آبرسانی به مردم در شرایط بحرانی سیل گفت: برای مقابله با بحران و ادامه خدمات رسانی مستمر، چاههای رزرو با دبی 180 لیتر در ثانیه وارد مدار شدند و برای  نقاط بالادست شهر نیز آبرسانی با 4 دستگاه تانکر سیار انجام شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران ادامه داد: با کاهش بارندگی و کدورت آب خروجی سد میجران به کمتر NTU 1000 بار دیگر عملیات تصفیه آب از سر گرفته شد و به تدریح با کاهش کدورت آب به حدود  NTU  350 از عصر جمعه از تمام ظرفیت تصفیه خانه به میزان  350 لیتر در ثانیه استفاده می شود.

مهندس برارزاده با اشاره به خالی شدن حجم ذخیره مخازن سطح شهر و شبکه توزیع ابراز امیدواری کرد تا 24 ساعت آینده شرایط به روال عادی بر خواهد گشت.

تاریخ:
1400/08/22
تعداد بازدید:
2024
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal