دریافت گواهینامه تائید صلاحیت دو آزمایشگاه آبفا مازندران
آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب مازندران و آزمایشگاه باکتریولوژی شهرستان نوشهر با گذراندن دوره های ممیزی مراقبتی موفق به دریافت گواهینامه استانداردiso/iec17025 شدند.

 آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب مازندران و آزمایشگاه باکتریولوژی شهرستان نوشهر با گذراندن دوره های ممیزی مراقبتی موفق به دریافت گواهینامه استانداردiso/iec17025 شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران ؛ مهندس علی معزی مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب شرکت با اعلام این خبر گفت: سومین ممیزی مراقبتی استانداردiso/iec17025 آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب مازندران و اولین ممیزی مراقبتی گواهینامه مذکور در آزمایشگاه باکتریولوژی شهرستان نوشهر انجام شد و در نهایت فرآیند مدیریت کیفیت این آزمایشگاهها مطابق با الزامات استاندارد iso/iec17025 توسط گروه ممیزی آزمایشگاههای آب و فاضلاب کشور تائید و گواهینامه استاندارد برای این دو آزمایشگاه صادر شد.

وی با اشاره به مشخصات استاندارد iso/iec17025 اظهار داشت: این استاندارد از کامل ترین استانداردهای موجود در بهبود مستمر کیفیت آب در آزمایشگاههاست که برای اطمینان از صحت و دقت جوابهای آزمایشگاههای کالیبراسیون، نمونه برداری و انجام آزمون با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات آزمایشگاهی تدوین شده است.

مهندس معزی افزود: آزمایشگاه باکتریولوژی آب و فاضلاب قائمشهر نیز در راستای توسعه استانداردهای مدیریت کیفیت ایزو 17025 موفق به اخذ  این گواهینامه از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در شهریور ماه سال گذشته شد، همچنین آزمایشگاه باکتریولوژی آب و فاضلاب بابل، ارزیابی استاندارد ایزو 17025 را در تابستان 99 با موفقیت به پایان رساند .

تاریخ:
1400/08/23
تعداد بازدید:
2158
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal