انتشار نخستین فصلنامه الکترونیکی دفتر توسعه پایدارآبفا مازندران
اولین فصلنامه داخلی دفتر توسعه پایدار، مدیریت مصرف و مطالعات اجتماعی شرکت آب و فاضلاب مازندران به صورت الکترونیکی در سایت شرکت بارگذاری شد.

اولین فصلنامه داخلی دفتر توسعه پایدار، مدیریت مصرف و مطالعات اجتماعی شرکت آب و فاضلاب مازندران به صورت الکترونیکی در سایت شرکت بارگذاری شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس سید محسن جمالی مدیر دفتر توسعه پایدار ، مدیریت مصرف و مطالعات اجتماعی شرکت  با اشاره به این خبر اظهار داشت: اولین فصلنامه داخلی این دفتر در 12 صفحه با همکاری مدیر عامل، مدیر و کارشناسان دفتر به صورت الکترونیکی در سایت شرکت آب و فاضلاب مازندران منتشر و لینک این نشریه در بخش دفتر توسعه پایدار، مدیریت مصرف بارگذاری شده است.

وی افزود: این نشریه به صورت فصلنامه با موضوع اهداف توسعه پایدار در بهره وری آب است و با عناوینی در خصوص تأکید بر حفظ محیط زیست و توسعه پایدار، ابعاد و اهداف توسعه پایدار، وضعیت کلی منابع آب در جهان همچنین آب مجازی و مدیریت سبز در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

مهندس  جمالی ابراز امیدواری کرد این نشریه هر فصل با مضامینی نو و تازه و اطلاعات مفید منتشر و در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

تاریخ:
1400/09/06
تعداد بازدید:
2014
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal