تجلیل از برترینهای فرزندان همکار آبفا مازندران در شانزدهمین جشنواره مسابقات قرآنی وزارت نیرو
طی مراسم با شکوهی از فرزندان همکار آبفا مازندران که در شانزدهمین جشنواره مسابقات قرآنی و نماز ویژه فرزندان همکار وزارت نیرو موفق به کسب رتبه های برتر شدند،تجلیل به عمل آمد.

طی مراسم با شکوهی از فرزندان همکار آبفا مازندران که در شانزدهمین جشنواره مسابقات قرآنی و نماز ویژه فرزندان همکار وزارت نیرو موفق به کسب رتبه های برتر شدند،تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ در این مراسم مهندس بهزاد برارزاده مدیر عامل شرکت ضمن ابراز خرسندی از کسب عناوین برتر توسط فرزندان همکار در شانزدهمین جشنواره مسابقات قرآنی و نماز ویژه فرزندان همکار وزارت نیرو گفت: قرآن،این اثر آسمانی، برترین و جاودانه ترین پیامی است که خداوند برای هدایت بشر فرستاده که رستگاری انسان را در دو جهان تضمین می‌کند.

وی افزود: قرآن زندگی ما را متحول می کند و تربیت فرزندانی که علوم قرآنی را می آموزند از نگاه خوب و بلند والدینی که مسیر قرآنی را برای فرزندان خود ترسیم کرده اند.

مهندس برارزاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وظیفه سقایی شرکت آب و فاضلاب گفت: در حال حاضر 88 درصد  آب آشامیدنی مشترکین استان  از 740 حلقه چاه و 12 درصد نیز از آبهای سطحی تامین می شود و تلاش داریم حتی در بحرانی ترین شرایط درخدمات رسانی به مردم عزیز کوتاهی نکنیم  و از وظیفه خود نمی گذریم چرا که خود را تابع مکتب ائمه اظهار می دانیم

گفتنی است در این دوره از مسابقات 230 نفر از دانش آموزان در چهار رشته قرائت و اذان،حفظ، مفاهیم و نماز به صورت غیر حضوری در دو مقطع (پنجم،الی نهم )و(دهم الی دوازدهم) طی دو مرحله استانی و کشوری حضور یافتند و شرکت آب و فاضلاب مازندران با 36 شرکت کننده که 12 نفر به مرحله استانی و 3 نفر به مرحله کشوری راه یافتند با کسب بالاترین امتیاز،رتبه برتر بین شرکتهای آب و برق استان را به دست آورد.

در پایان مراسم از برترینهای این مسابقات با لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد

تاریخ:
1400/09/20
تعداد بازدید:
1519
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal