مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت آبفا مازندران برگزار شد
طی مراسم باشکوهی به مناسبت بزرگداشت حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از ایثارگران شرکت آب و فاضلاب مازندران در سالن مجتمع بهزیستی بابلسر تقدیر و تجلیل شد

طی مراسم باشکوهی به مناسبت بزرگداشت حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از ایثارگران شرکت آب و فاضلاب مازندران در سالن مجتمع بهزیستی بابلسر تقدیر و تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ در این مراسم مهندس بهزاد برارزاده مدیر عامل شرکت ضمن تسلیت ایام فاطمیه، شهادت سردار سلیمانی و گرامیداشت حماسه نهم دی ماه اظهار داشت: مردم ایران اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری هر زمان که لازم بوده در هر صحنه ای برای دفاع از اسلام و انقلاب حضور یافتند و همچون سردار بی ادعا جانشان را برای این نظام درکف اخلاص گذاشتند.
وی روز نهم دی ماه را روز بصیرت مردم خواند و افزود: اگر امروز در مقابل ابرقدرتهای جهان با صلابت ایستاده ایم به برکت جانفشانیهای شما ایثارگران عزیز است و باید این فرهنگ در جامعه استمرار داشته باشد و خرسندیم که اکنون فرزندان ایثارگران از ستونهای اصلی شرکت اب و فاضلاب مازندران هستند.
مهندس برارزاده با اشاره به تداوم فرهنگ ایثارگری در شرکت آب و فاضلاب مازندران در راستای تلاش بی وقفه و خدمتگزاری بی منت گفت: سقایی وظیفه اصلی ماست و تلاش داریم در بحرانی ترین شرایط به وظایف خود عمل کنیم.
وی سال 1400 را یکی از سخت ترین سالهای آبرسانی با توجه به کمبود بارشها ، کاهش منابع زیرزمینی و قطعی های برق خواند و افزود: در حال حاضر آب آشامیدنی مشترکین استان از 740 حلقه چاه تامین می شود و علیرغم شرایط دشوار تلاش می کنیم تا مردم از ما راضی باشند زیرا رضایتمندی مردم از ما موجب رضایتمندی از نظام است و ما در این راستا از هیچ کوششی مضایقه نخواهیم کرد.
در ادامه سردار حسینی فرمانده مرزبانی مازندران نیز طی سخنانی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار دلها گفت: همه ما وارث انقلاب هستیم و باید این انقلاب و نظام را ازگزند دشمنان محفوظ نگه داریم و خدا را شاکریم در این کشور همانند سردار سلیمانی زیاد داریم که مطیع محض ولایت هستن و در راه نظام و انقلاب با دشمنان می جنگند وجانفشانی می کنند.
گفتنی است در این مراسم از 300 نفر از ایثارگران شرکت آب و فاضلاب مازندران با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.
تاریخ:
1400/10/10
تعداد بازدید:
1856
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal