مدیرعامل آب وفاضلاب استان مازندران:
پیشتازی در عرصه خدمت رسانی از افتخارات ماست

پیشتازی در عرصه خدمت رسانی از افتخارات ماست

مدیرعامل آب وفاضلاب استان مازندران در پیامی به مناسبت 11 دی سالروز تشکیل شرکتهای آب وفاضلاب ، پیشتازی در عرصه خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آنها را از افتخارات کارکنان این شرکت عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مازندران در متن پیام تبریک مهندس برارزاده آمده است:

خداوند را شاکریم که همواره ما را مورد لطف و عنایت خود قرار داده تا با خدمت خالصانه به هم استانی های گرامی، عرصه خدمت رسانی را بیش از پیش شکوفا نماییم. تمامی تلاش پرسنل شرکت، تقویت و تحکیم زیرساختها، بهبود عملکرد و برداشتن گام های بلند جهت دستیابی به اهداف  تعریف شده از جمله تامین و توزیع آب سالم و بهداشتی و جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب است، می باشد.

طی دوسال اخیر با یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب این وظیفه خطیر دو چندان شده و  اقدامی جهادی جهت ارائه خدمات کمی و کیفی و در اختیار قرار دادن آب سالم و بهداشتی به هم استانی های عزیز به ویژه مناطق روستایی را شاهد هستیم که در همین راستا پیشتازی در عرصه خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آنها از افتخارات ما محسوب می شود.

در این برهه از زمان این سطح از رشد و گسترش خدمات آبرسانی و ایجاد تاسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب را مدیون سرمایه انسانی ارزشمند و توانمندی هستیم که با اهتمام بسزا و مثال زدنی برای نیل به اهداف شرکت از هیچ کوششی فرو گذار نیستند.

اینجانب باردیگر 11 دی ماه ، سی و یکمین سالروز تصویب قانون تشکیل شرکت های آب و فاضلاب را به همکاران و دست اندرکاران این صنعت و مردم شریف مازندران تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امیدوارم در پناه خداوند متعال و با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری در رسیدن به اهداف خود و خدمت به هم استانی های محترم سربلند باشیم.

تاریخ:
1400/10/11
تعداد بازدید:
1889
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal