اجرای 3 پروژه آبرسانی در قالب طرح محرومیت زدایی در آمل
عملیات 3 پروژه آبرسانی به روستاهای سنگچال ، گنگرج کلا و مجتمع آهنگرکلا هراز پی شهرستان آمل در قالب طرح محرومیت زدایی در شهرستان آمل دست اجراست.

عملیات 3 پروژه آبرسانی به روستاهای سنگچال ، گنگرج کلا و مجتمع آهنگرکلا هراز پی شهرستان آمل در قالب طرح محرومیت زدایی در شهرستان آمل دست اجراست.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس قبادی مدیر امور آبفا شهرستان آمل در گفتگویی در خصوص پروژه های آبرسانی طرح محرومیت زدایی در این شهرستان اظهار داشت: برای آبرسانی به روستای سنگچال 700 متر لوله گذاری خط انتقال در دست اجراست که پس از بهره برداری 2150 خانوار از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره مند خواهند شد.
وی با اشاره به عملیات آبرسانی به روستای گنگرج کلا آمل گفت: برای آبرسانی به این روستا 6 کیلومتر لوله گذاری خط انتقال، 9 کیلومتر شبکه توزیع و 4باب مخرن ذخیره به حجم 640 متر مکعب در دست اجراست و پس از بهره برداری از این پروژه آبرسانی 1600خانوار از مزایای آن برخوردار می شوند.
مهندس قبادی با اشاره به مشخصات پروژه آبرسانی مجتمع آهنگر کلا هراز پی افزود: برای بهره برداری از این پروژه 5/1 کیلومتر لوله گذاری خط انتقال ، 40 کیلومتر شبکه توزیع، 3 دستگاه دیزل ژنراتور و احداث 3 واحد ایستگاه پمپاژ اجرا خواهد شد که پس از بهره برداری 6 روستا با 2 هزارخانوار جمعیت از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

تاریخ:
1401/04/25
تعداد بازدید:
1542
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal