مدیر دفتر توسعه فناوری و خدمات الکترونیک آبفامازندران خبر داد:
راه اندازی سرویس های متمرکز جمع آوری گزارشات سخت افزاری و نرم افزاری و فعال ساز ویندوز و آفیس داخلی درشرکت

راه اندازی سرویس های متمرکز جمع آوری گزارشات سخت افزاری و نرم افزاری و فعال ساز ویندوز و آفیس داخلی درشرکت
مدیر دفتر توسعه فناوری و خدمات الکترونیک آب و فاضلاب مازندران از راه اندازی 3 سرویس متمرکز جمع آوری گزارشات سخت افزار های حیاتی (Log Server)- جمع آوری گزارشات سرویس نرم افزاری(audit Dc server) و راه اندازی سرویس فعال ساز ویندوز و آفیس داخلی( kms server) در شرکت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی آب وفاضلاب مازندران مهندس ایرج ملک زاده به تشریح فعالیتهای این سرورها پرداخت و گفت: یکی از اصلی ترین موارد در شبکه های کامپیوتری، جمع آوری متمرکز گزارشات سخت افزار های مهم (سوییچ ، روتر و ...) است به همین دلیل سرویس متمرکز جمع آوری گزارشات سخت افزار های حیاتی (Log Server ) در اتاق سرور مرکزی شرکت راه اندازی شد.
وی تصریح کرد: با استفاده از این سرویس علاوه بر گزارش عیب یابی و نفوذ ، از خرابی احتمالی این دستگاه ها که وظیفه حیاتی دارند، جلوگیری خواهد شد.
مدیر دفتر توسعه فناوری و خدمات الکترونیک آبفا مازندران با اشاره به راه اندازی سرویس متمرکز جمع آوری گزارشات سرویس نرم افزاری (audit Dc server)در بستر
Domain Controler افزود: مهم ترین سرویس در شبکه های کامپیوتری دامین کنترولر می باشد که نگهداری از گزارشات آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی، با اشاره به کثرت کرک های آلوده و نامعتبر که از اصلی ترین چالش سیستم های کامپیوتری در فعال سازی ویندوز ها و آفیس ها می باشد، خاطرنشان کرد: با راه اندازی سرویس فعال ساز داخلی شرکت آب و فاضلاب( ( kms server برای نسخه های مختلف ویندوز و آفیس از مجموعه شرکت مایکروسافت این چالش در سیستم های ستاد و امورات برطرف شد.
مهندس ملک زاده خاطرنشان کرد: اقدامات صورت گرفته براساس دستورالعمل ها و شاخص های امنیتی سازمان های بالادستی و مرکز مدیریت افتا، توسط کارشناسان این دفتر انجام شد.

تاریخ:
1401/05/05
تعداد بازدید:
1523
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal