بررسی طرحهای آب و فاضلاب با حضور نماینده شرق مازندران و مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور
جلسه ای در راستای بررسی طرحهای آب و فاضلاب شهرهای شرق مازندران با حضور مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور، نماینده مردم شرق استان در مجلس ، مدیر عامل و معاونین شرکت آبفا استان و نیز تعدادی از فرمانداران برگزار شد.

جلسه ای در راستای بررسی طرحهای آب و فاضلاب شهرهای شرق مازندران با حضور مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور، نماینده مردم شرق استان در مجلس ، مدیر عامل و معاونین شرکت آبفا استان و نیز تعدادی از فرمانداران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب فاضلاب مازندران؛ در این نشست ابتدا دکتر شریعتی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان مشکلات و ارائه درخواست در خصوص حل مشکلات آب و فاضلاب در شهرستانهای نکاء، بهشهر و گلوگاه از عملکرد جهادی مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب مازندران در راستای اجرای پروژه های آبرسانی از محل اعتبارات محرومیت زدایی قدردانی کرد و اظهار داشت: با توجه به کاهش منابع تامین آب و مشکلات عدیده آبرسانی در بسیاری از روستاهای شرق مازندران ضروریست به تعداد روستاهای بهره مند از اعتبارات محرومیت زدایی در این مناطق و نیز سراسر استان افزوده شود.
مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور هم با اشاره به موضوعات مطروحه دستوراتی برای حل مشکلات ارائه کرد،در همین راستا مقرر شد برای الحاق روستاهای جدید به لیست روستاهای بهره مند از اعتبارات محرومیت زدایی پیگیرهای لازم انجام شود و برای حل مشکلات آب شهرهای شرق مازندران نیز دستور تخصیص اعتبارات مناسب از بخش تنش آبی را ارائه کرد.
مهندس جعفری برای رفع مشکلات آب شرب مسکن مهر نکاء مکاتبه ای با وزیر نیرو به منظور ابلاغ اعتبار از بخش مسکن مهر انجام داد و مقرر شد برای ایجاد تاسیسات طرح فاضلاب شهرستانهای نکاء، بهشهر و گلوگاه تفاهم نامه ای با قرارگاه خاتم الانبیاء منعقد شود.
در ادامه مهندس برارزاده مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران توضیحاتی در خصوص مسائل و مشکلات بخش آب و فاضلاب و نیز گزارشی از پیگیرها و عملکرد شرکت در این شهرستانها ارائه کرد.
فرمانداران سه شهرستان شرق مازندران نیز طی سخنان کوتاهی به بیان دغدغه های بخش آب و فاضلاب در حوزه تحت نظر خود پرداختند.

تاریخ:
1401/05/05
تعداد بازدید:
1586
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal