مدیر عامل آبفا مازندران اعلام کرد :
150 میلیارد ریال خسارت اولیه سیل به تاسیسات آبرسانی غرب مازندران

150 میلیارد ریال خسارت اولیه سیل به تاسیسات آبرسانی غرب مازندران
مدیر عامل آبفا مازندران از وارد آمدن خسارت سیل به تاسیسات آبرسانی در غرب استان خبر داد که در وهله اول 150 میلیارد ریال برآورد شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس بهزاد برارزاده در حاشیه بازدید از مناطق سیلزده غرب استان اظهار داشت: بارش شدید باران موجب وقوع سیل و خسارات هنگفت به تاسیسات آبرسانی در شهرستانهای نور،چالوس،آمل،تنکابن و کلاردشت شد و بخشی از تاسیسات آبرسانی در این شهرستانها از مدار خارج و موجب قطعی آب تعدادی از مشترکین در شهرها و روستاهای این مناطق شده است.
وی افزود : سیل به 2 کیلومتر خط انتقال در روستاهای مرج و یالده شهرستان نور خسارات وارد کرد و یک دهنه چشمه در این منطقه آسیب دید، همچنین 3 کیلومتر شبکه و خطوط انتقال در روستاهای چالوس به همراه تاسیسات آبرسانی تخریب و 2 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع هم در روستاهای شهرستان آمل از مدار خارج شد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران ادامه داد: سیلاب به 6 کیلومتر خط انتقال در روستاهای کترولات،راور،پلت هال،مران،هلوکله و قاضی محله در شهرستان تنکابن و نیز یک باب مخزن ذخیره 50 متر مکعبی آسیب وارد آورد و 2 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع در روستاهای کلاردشت هم از مدار خارج شد و به تصفیه خانه کلاردشت هم خساراتی وارد آمد.
مهندس برارزاده به واکنش سریع اکیپ بحران شرکت آب و فاضلاب مازندران در مناطق سیلزده اشاره و تصریح کرد: تعدای از این روستاهای خسارت دیده از بحران سیل تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب نیستند اما به منظور رفع مشکلات آبرسانی در تمامی روستاهای سیلزده ضمن انتقال لوله های آبرسانی به این مناطق چندین دستگاه تانکر سیار آبرسان هم در این مناطق مستقر شد.
وی با اشاره به تشکیل کمیته پایش اضطرارای کیفی به منظور کنترل مواد گند زدا از صبوری مردم در جریان وقوع سیل قدردانی کرد و گفت: همکاران شرکت آب و فاضلاب مازندران به صورت شبانه روز تلاش می کنند تا مشکلات برطرف و جریان آب در مناطق آسیب دیده برقرار شود.

تاریخ:
1401/05/08
تعداد بازدید:
1597
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal