معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفامازندران اعلام کرد:
ارسال 6 دستگاه تانکرسیارآبرسان به استانهای سیل زده// توزیع 500 بسته آب آشامیدنی در روستاهای سیلزده دوهزار تنکابن

ارسال 6 دستگاه تانکرسیارآبرسان به استانهای سیل زده// توزیع 500 بسته آب آشامیدنی در روستاهای سیلزده دوهزار تنکابن
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: به منظور کمک به استانهای سیلزده کشور، 6 دستگاه تانکرسیار آبرسان به تهران(فیروزکوه)، اصفهان و یزد اعزام شد.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، مهندس خدابخش پور مجموع ظرفیت تانکرهای سیار اعزام شده به این استانها را 42هزار لیتر عنوان کرد و افزود: همکاران ما در این بخش مشغول آبرسانی به هم استانی های عزیز هستند.
وی، با بیان اینکه 30 روستا در مازندران درگیر سیل شدند و درحدود 15 کیلومتر از شبکه های آبرسانی در شهرستانهای نور، چالوس، آمل، تنکابن و کلاردشت تخریب شد افزود: مشکل منطقه پلور و رینه آمل و بخش اعظمی از مشکلات روستاهای مرج و بالرود بخش بلده نور برطرف شد.
مهندس خدابخش پور ضمن اشاره به اینکه درحال حاضر شهرها و مناطق روستایی تحت پوشش آب وفاضلاب مشکلی ندارند، ادامه داد: با توجه به اینکه تعدادی از روستاهای سیلزده، تحت پوشش آبفا قرار ندارد همکاران شرکت با انتقال لوله های آب و انجام عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در تلاش اند مشکلات ساکنان آن را در سریع ترین زمان برطرف نمایند.
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفامازندران از توزیع500 بسته آب آشامیدنی 1.5 لیتری بین ساکنان روستاهای سیلزده دوهزار تنکابن خبر داد و افزود: برخی از روستاها تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب نیست ولی به منظور رفع مشکلات آبرسانی ساکنان آن، چند دستگاه تانکر سیار و لوله های آبرسان منتقل شد.
مهندس خدابخش پور تصریح کرد: درهمین راستا 3500 متر لوله پلی اتیلن به شورا و دهیاران روستاهای بخش مرزن آباد شهرستان چالوس و1000مترروستای مناطق دوهزار و سه هزارتنکابن تحویل داده شد.
وی، مجموع تانکرهای سیار فعال در مناطق سیل زده را 10دستگاه به ظرفیت60 هزار لیتر دانست و گفت: 7 اکیپ رفع اتفاقات و تیم واکنش سریع در مناطق مختلف مستقر شدند و با سرعت درحال رفع شکستگی شبکه های آبرسانی می باشند.
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفامازندران، با بیان اینکه حوضچه ها و کانال آبگیر تصفیه خانه آب کلاردشت نیز شست و شو و وارد مدار بهره برداری شد اظهار داشت: 600کیلوگرم پودر کلر نیز برای ضدعفونی و گندزدایی آب مخازن در مناطق سیلزده درروزگذشته توزیع شد.
*گفتنی است میزان خسارت اولیه سیل به تاسیسات آبرسانی آب و فاضلاب مازندران 150 میلیارد ریال براورد شده است.

تاریخ:
1401/05/09
تعداد بازدید:
1520
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal