در چهارمین روز از هفته پدافند غیرعامل صورت گرفت:
افتتاح دستگاه بسته بندی آب شرب وبرگزاری رزمایش ترکیبی در غرب مازندران

افتتاح دستگاه بسته بندی آب شرب وبرگزاری رزمایش ترکیبی در غرب مازندران
همزمان با چهارمین روز از هفته پدافند غیرعامل و با حضور قائم مقام و مدیران آبفامازندران، فرماندار، کارشناسان دفتر پدافند غیرعامل استانداری و روسای شهرستانی، دستگاه بسته بندی آب شرب در شراط اضطراری افتتاح و رزمایش ترکیبی در شهرستان نوشهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، دستگاه بسته بندی آب شرب با هدف تامین آب آشامیدنی مشترکین در مواقع بحرانی و اضطراری با قابلیت بسته بندی 4هزار لیتر آب در ساعت با صرف 15 میلیارد ریال اعتبار در ایستگاه پمپاژ آب سنگ تجن چالوس و نوشهر به بهره برداری رسید.
همچنین به منظور ارزیابی میزان آمادگی تیم های واکنش سریع و هماهنگی با سایر دستگاه ها و سازمانها، رزمایش ترکیبی خرابکاری، امدادی، آتش سوزی، نشت و تخلیه آب ژاول در تاسیسات تصفیه خانه فاضلاب نوشهر و چالوس با دستور فرماندار نوشهر آغاز و با موفقیت به پایان رسید.
در این مانور فرضی که 5 تیم از شرکت آب و فاضلاب مازندران شامل تیمهای انرژی، امنیت سایبری، کنترل کیفی، تصفیه خانه فاضلاب و ایمنی و 5تیم نیز از سازمانهای آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس و نیروی انتظامی مشارکت داشتند، افراد خرابکار شناسایی و دستگیر شدند و تاسیسات فاضلاب مورد بررسی و کنترل قرار گرفت.
گفتنی است 4 تا 11 آبان ماه هفته پدافند غیرعامل با شعار" برای مردم، پدافند دانش بنیان، حفاظت از زیرساخت ها، تداوم کارکردها" نامگذاری شد.

تاریخ:
1401/08/07
تعداد بازدید:
1001
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal