در 6ماه نخست امسال:
26 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در شهرستان ساری انجام شد

26 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در شهرستان ساری انجام شد
مدیر امور آبفا ساری، از اجرای 26 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در اقطار مختلف در سطح این شهرستان طی 6 ماه نخست امسال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، محمود طالبی با اعلام خبر بالا افزود: در این مدت 3 باب مخزن ذخیره در مجموع به حجم 1000 متر مکعب شست وشو و مخزن 25هزار مترمکعبی لسانی مقاوم سازی و بهسازی شد.
وی، با اشاره به رفع 3500 فقره اتفاقات شبکه و خطوط انتقال در این شهرستان تصریح کرد: به منظور تامین آب شرب پایدار و بهداشتی مشترکین، مخازن ذخیره در روستاهای کرسب و مسکوپا به ظرفیت 100 متر مکعب نصب، مخزن ذخیره در روستای حمیدآباد به ظرفیت 500 متر مکعب احداث و مخـازن هوایـی بـالادزا ،آبکـسر ، سلـوکلا ، سـرخ کلا و مـخـزن بـلـوار ارتـش سـاری تعمیر و بازسازی شد.
مدیر امورآبفاساری با اشاره به اجرای 2 کیـلومتر خط انتـقـال در مجتـمع دولت آبـاد و بنـدارخیـل و 2 کیـلومتـر خـط انـتـقال پهندر و مجی و نیز آبـرسـانی به روستـاهــای گـرزمـون و خنـارآبـاد با اجـرای 3 کیـلومتـر شبـکه تـوزیـع و نصب 40 فقره انشعاب از ابتدای سالجاری تا کنون خبر داد و افزود: با استفاده از چاه پارک موزه دفاع مقدس 20 لیتر بر ثانیه به ظرفیت تامین آب مجتمع خزرآباد ساری افزوده شد که با این اقدام کمبود آب ساکنان روستاهای تحت پوشش این مجتمع برطرف شد.
طالبی، از آغاز اجرای پروژه هـای احداث مخـزن سلیـم بهرام، ایستـگاه پمپـاژ مجتمع پرچیکلا وتنگه لته و خط انتقـال هولار و گرمـستان خبر داد و گفت: عملیات تکمیل مجتمع آبرسانی خـزرآباد، طرحهای آبرسانی در بندرج ، ششک وچـورت ، ورند و خط انتـقال معـلم کلا، احداث ایستگاه پمپاژ و مخزن درجاده پلاژ و تجهیز ایستگاه پمپـاژ ورکی و نیز احداث مخازن روستاهای دولت آباد، تاکام و کسوت درحال انجام است.
وی، با اشاره به 26 فقره تعویض پـمپ و الکتـروموتـور و تـعمـیر تـابلو بـرق در منـابع تـامین شهـرستـان سـاری افزود: با انجام بـالانس و تنـظیم شبـکه شهـر سـاری ، 100 لیـتـر بر ثـانـیه به میـزان دبـی مناطق مـرکـزی این شهـر افزوده شد.
گفتنی است ادارات آبفا هولار(بخش کلیجانرستاق)-کیاسر(بخش چهاردانگه)- فریم(بخش دودانگه) و فرح آباد (بخش رودپی) به همراه 235 روستا تحت پوشش امور آب وفاضلاب ساری قرار دارد.

تاریخ:
1401/08/11
تعداد بازدید:
1283
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal