به منظور پایداری جریان برق:
یک دستگاه دیزل ژنراتور در تاسیسات آبرسانی سوادکوه شمالی راه اندازی شد

یک دستگاه دیزل ژنراتور در تاسیسات آبرسانی سوادکوه شمالی راه اندازی شد
همزمان با آخرین روز از هفته پدافند غیرعامل، یک دستگاه دیزل ژنراتور برای پایداری جریان برق در تاسیسات آبرسانی سوادکوه شمالی، نصب و راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت در این مراسم گفت: فعالیت تاسیسات آبرسانی ما با نیروی برق ارتباط مستقیمی دارد لذا برای تامین و پایداری جریان برق اضطراری اقدام به خرید، نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور در تاسیسات خود نموده ایم.
مهندس حمیدرضا خدابخش پور با بیان اینکه درحال حاضر 21 درصد تاسیسات آبرسانی به برق اضطراری مجهز شدند تصریح کرد: پیگیر دریافت اعتبارات برای خرید دیزل ژنراتورهای بیشتر از سازمان مدیریت بحران کشور هستیم.
وی، با اشاره به نصب و راه اندازی یک دستگاه دیزل ژنراتور 107 کیلوولت آمپر در تاسیسات چاه آب روستای چای باغ در سوادکوه شمالی اظهار داشت: این دیزل ژنراتور به همراه اتاقک، جهت استحضال 13 لیتر بر ثانیه آب و برخورداری 800 خانوار روستاهای آهنگرکلا، چای باغ و اندارگلی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
پیرفلک فرماندار سوادکوه شمالی نیز در سخنانی با اشاه به اهمیت پدافندغیرعامل در حفظ و امنیت جامعه از توجه شرکت آب وفاضلاب مازندران به عدم اختلال در خدمت رسانی به مردم تقدیر کرد.

تاریخ:
1401/08/11
تعداد بازدید:
1028
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal