نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی:
اجرای طرحهای آبرسانی در مازندران باعث مباهات است

اجرای طرحهای آبرسانی در مازندران باعث مباهات است
نماینده مردم قائم شهر، سواد کوه ، سواد کوه شمالی، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی در نشستی با مدیرعامل آبفا مازندران گفت: اقدامات انجام شده در بخش آبرسانی در این استان باعث افتخار و مباهات است.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، دکتر کیوان مرادیان در این نشست ضمن تقدیر از پیگیری های مدیرعامل و کارکنان این شرکت در آبرسانی و رفع مشکلات مردمی اظهار داشت: شاهد تلاشها و اقدمات خوبی در این بخش در سطح مازندران هستیم.
وی ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در کنار مدیران پرتلاشی که هدفی جز خدمت گذاری به مردم ندارند، خواهند بود.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی حفظ و نگهداری و نیز توزیع و انتقال آب را کار سخت و بزرگی دانست و تصریح کرد: در استان مازندران اقدمات بیشماری انجام شد که درخور تحسین است.
دکتر مرادیان، با بیان اینکه هم اکنون جدی ترین چالش آینده مسئله آب است، تصریح کرد: باید وضعیت موجود آبی را در شرایط تحریم حفظ کنیم تا با مشکل مواجه نشویم.
مهندس برارزاده، مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران نیز با اشاره به اقدامات انجام شده طی سالهای اخیر در بحث آبرسانی گفت: تامین آب شرب بهداشتی و پایدار در مناطق کم برخوردار روستایی را در قالب طرح محرومیت زدایی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و بسیج سازندگی و نیز تشکیل خیرین آب در حال اجرا داریم و با شناسایی شهرهایی که دچار کمبود آب هستند، طرحهای کوتاه مدت و بلند مدت تعریف و پیش بینی کردیم.

تاریخ:
1401/08/16
تعداد بازدید:
1651
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal