باپیگیری های صورت گرفته:
نخستین طرح جمع آوری فاضلاب روستایی در شهرستان جویبار افتتاح شد

نخستین طرح جمع آوری فاضلاب روستایی در شهرستان جویبار افتتاح شد

با پیگیری ها و تلاشهای صورت گرفته، نخستین طرح جمع آوری فاضلاب روستایی در روستای شورکای شهرستان جویبار با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل آبفا مازندران، فرماندار و مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران دکتر مرادیان و مهندس علیپور نمایندگان مردم قائمشهر،جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در این مراسم ضمن قدردانی از تلاشهای جهادی مدیرعامل شرکت در اجرای طرحهای عمرانی و پیگیری رفع مشکلات مردمی، اجرای طرحهای فاصلاب را منجر به افزایش سلامت افراد جامعه دانستند.
مهندس برارزاده مدیرعامل آبفا مازندران نیز در سخنانی، هدف از اجرای طرح فاضلاب در روستای شورکا را حفظ منابع آبی و محیط زیست از آلودگی و بازچرخانی پساب تصفیه شده در مصارف کشاورزی دانست.
وی ادامه داد: در این طرح 7هزار متر شبکه اصلی و فرعی جمع آوری فاضلاب اجرا و ایستگاه پمپاژ شماره 2 تکمیل و بهسازی و 485 فقره سیفون نصب و راه اندازی شد.
مهندس برارزاده اعتبار هزینه شده برای این طرح را 100 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: 790 خانوار تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.
مدیرعامل آبفامازندران با اشاره به اینکه این طرح از سال 1390 آغاز شد، افزود: برای بهره مندی ساکنان این روستا از مزایای طرح، طی یک سال اخیر اقدامات خوبی در سرعت بخشیدن به روند عملیات احداث و تکمیل این طرح انجام شد.
تاریخ:
1401/08/20
تعداد بازدید:
1010
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal