مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان اعلام کرد :
افزون بر 118 هزار تماس با سامانه 122 شرکت آبفا طی سال

افزودن بر 118 هزار تماس با سامانه 122 شرکت آبفا طی سال 99

طی یکسال گذشته 118200 تماس با سامانه 122 شرکت آبفا مازندران برقرار شد که به تمامی پاسخها رسیدگی و راهکارهای لازم ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ تیمور داداشی مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت با اشاره به عملکرد یکسال گذشته این دفتر اظهار داشت: در بخش آب 22 امور با 58 شهر و 1675 روستا و در بخش فاضلاب نیز 6 شهر ساری، جویبار ، بابل ، بابلسر ، نوشهر و چالوس دارای اگوی فاضلاب و به این مرکز متصل هستند.

وی افزود: از مجموع 118200 تماس با سامانه 122 شرکت 74108 مورد در زمینه مسائل و مشکلات مربوط به شرکت اعم از خط انتقال، شبکه توزیع و انشعابات بوده و بقیه تماسها نیاز به راهنمایی داشته اند.

داداشی ادامه داد: بیشترین تماس طی سال 99 در زمینه حوادث شبکه با رقمی بالغ بر 45000 مورد بوده و بعد از آن 10600 مورد مربوط به انشعابات و 6890 مورد نیز حوادث قطعی آب و کمبود فشار را شامل می شود.

وی گفت: 13280 مورد نظر سنجی ارائه خدمات 22 گانه مشترکین از طریق مرکز سامانه 122طی سال گذشته توسط کارشناسان این مجموعه صورت گرفت که بررسی نتایج نشان می دهد مشترکین از خدمات این مرکز رضایت داشتند.

مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان در پایان سخنانش ارائه خدمات 22 گانه مشترکین از طریق مرکز سامانه 122 را از برنامه های این دفتر خواند که در آینده ای نزدیک اجرایی خواهد شد.

تاریخ:
1400/02/07
تعداد بازدید:
115
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal