مدیر امور آبفا نور و رویان:
پکیج های حذف آهن در مجتمع آبرسانی سنگین ده چمستان راه اندازی شد
پکیج های حذف آهن در مجتمع آبرسانی سنگین ده چمستان راه اندازی شد

مدیر امور آب وفاضلاب نور با اشاره به وجود آهن و منگنز در آب مجتمع آبرسانی سنگین ده چمستان به دلیل نوع خاک منطقه گفت: در فاز اول دو دستگاه پکیج حذف آهن و منگنز در این مجتمع وارد مدار شد.

به گزارش روابط عمومی آب وفاضلاب استان مازندران، مهندس مهدی رشیدی اظهار داشت: مجتمع آبرسانی سنگین ده شامل 6 روستای سنگین ده، طالب آباد، سیاهکلا،نانواکلا، مغانده و چمازکلا با تعداد 2700 مشترک می باشد که آب شرب این مناطق از طریق2 حلقه چاه داخل مجتمع و چاه جدید الحفر عربخیل با دبی تقریبی 30  لیتر در ثانیه تامین می شود.

وی، با اشاره به وجود آهن و منگنز در آب این مجتمع به دلیل نوع خاک منطقه تصریح کرد: در گذشته این مجتمع دارای یک دستگاه پکیج حذف آهن بوده که به علت فرسودگی  پاسخگوی نیاز مشترکین نبوده است.

مدیر امور آبفانور و رویان ادامه داد: برای رفع کامل این مشکل، تعمیر و بازسازی و افزودن پکیج های حذف آهن به 4  دستگاه با هدف افزایش کیفیت آب در دستور کار قرار گرفت.

وی، با بیان اینکه در مرحله اول،  2 دستگاه پکیج حذف آهن و منگنز بعد از فعالیت آزمایشی  و نمونه برداری خروجی آب و تایید استانداردهای موجود، مورد بهره برداری قرار گرفت، اظهار داشت: فاز دوم این طرح که شامل بهسازی و رنگ آمیزی پکیج های قدیمی می باشد، درحال انجام است.

تاریخ:
1400/03/17
تعداد بازدید:
2856
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal