تقویت بدنه اجرایی کشور با حضور گسترده در پای صندوق های رای میسر خواهد شد
بار دیگر موسم حضور در صحنه سیاسی کشور فرا رسیده است

بار دیگر موسم حضور در صحنه سیاسی کشور فرا رسیده است و اکنون در دوران بلوغ شجره طیبه انقلاب اسلامی و در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که شاهد صف آرایی دشمنان این سرزمین کهن هستیم، حضور پرشور عموم ملت فهیم ایران در پای صندوقهای رای می تواند فرصتی برای تبلور اراده ملی و مظهر پویایی و بالندگی ایران همیشه سربلندمان باشد.

اگر ایران اسلامی تاکنون توانسته در برابر تهدیدهای زورگویان مقاومت نماید نتیجه حضور مقتدرانه در صحنه های مختلف از جمله انتخابات بوده است. گر چه برخی ناکارآمدی ها و سوء مدیریتها و از سویی تحریمهای ظالمانه دشمنان انقلاب و نظام، جامعه را در تنگنا قرار داده است، اما راه برون رفت از این بحرانها مشارکت نکردن در انتخابات نیست، بلکه با حضوری آگاهانه در پای صندوقهای رأی و انتخاب فردی شایسته برای ساماندهی و رفع مشکلات کشور، باید در سرنوشت آینده خود سهیم باشیم.

بنده نیز به عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ شرکت آب و فاضلاب مازندران از همه آحاد ملت شریف ایران اسلامی به ویژه همکاران خود که همواره در جهت رونق و آبادانی کشور و استان سرسبزمان مجاهدت دارند، دعوت می کنم تا برای اثبات استقامت و پایداری در برابر زیاده خواهان و طمع ورزان این مرز و بوم با حضور پرشور خود در انتخابات، بار دیگر سربلندی و صلابت فرزندان ایران زمین را مقتدرانه به نمایش بگذارند.

بهزاد برار زاده

سرپرست شرکت آب و فاضلاب مازندران


تاریخ:
1400/03/25
تعداد بازدید:
2196
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal