مدیر جدید امور آب و فاضلاب بابل معرفی شد
طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، مدیر جدید امور آبفا شهرستان بابل منصوب و معرفی شد.

طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، مدیر جدید امور آبفا شهرستان بابل منصوب و معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ در این مراسم مهندس بهزاد برارزاده ضمن قدردانی از تلاشهای مهندس جعفرنیا مدیر سابق امور آب و فاضلاب شهرستان بابل که به افتخار بازنشستگی نائل آمده،اظهار داشت: تلاش همه کارکنان شرکت در انجام وظیفه خطیر سقایی در راستای کسب رضایت مردم، نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب است و سعی دارند بهترین و شایسته ترین خدمات را به مردم ارائه کنند.

وی با تاکید بر اولویت اجرای طرحهای آبرسانی به روستاهای بابل گفت: به منظور دستیابی و بهره مندی یکسان تمامی مردم شهر بابل از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، برنامه زون بندی و پهنه بندی این شهر را در دست اجراء داریم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با اشاره به عقب ماندگی طرحهای فاضلاب در بابل نسبت به نرم کشوری گفت: اجرای مدول دوم طرح فاضلاب در این شهر از برنامه های اساسی شرکت است

در ادامه مهندس برارزاده با اهدای لوح تقدیری از زحمات مهندس جعفر نیا قدردانی کرد و طی حکمی مهندس مهدی حسن پور را به سمت سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان بابل منصوب کرد.

در این مراسم مهندس جعفر نیا طی سخنانی به بیان گزارش عملکرد خود طی دوران تصدیش در این سمت پرداخت و مهندس حسن پور نیز ضمن قدردانی از اعتماد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران برنامه های خود را برای پیشبرد بهتر امور آب و فاضلاب شهرستان بابل ارائه کرد

تاریخ:
1400/07/03
تعداد بازدید:
2690
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:18
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal