مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آبفا مازندران اعلام کرد:
برقراری 81237 تماس با سامانه تلفنی 122 آبفا مازندران طی 6 ماهه سالجاری


برقراری  81237 تماس با سامانه تلفنی 122 آبفا مازندران طی 6 ماهه سالجاری

تعداد 81237 تماس با سامانه تلفنی 122 ،شرکت آب و فاضلاب مازندران در شش ماهه اول سالجاری برقرار شده که این رقم در مدت مشابه سال قبل 53198 تماس بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران ؛دکتر تیمور داداشی مدیر دفتر ارتباط با مشتریان ( سامانه 122 ) شرکت در گفتگویی با اعلام این خبر اظهار داشت: از مجموع تماس های برقرار شده با این سامانه، 48735 مورد تماس مربوط به مسائل و مشکلات شرکت بوده  و 21103 مورد هم نیاز به راهنمایی داشت که توسط کارشناسان مرکز ثبت و پاسخ لازم ارائه شده است.

وی افزود: بیشترین تماس مرتبط باحوادث شبکه ، حوادث انشعابات و نیز قطعی و کمبود فشار آب بوده است.

مدیر سامانه 122 شرکت آب و فاضلاب مازندران در خصوص اتصال با مرکز 122 شرکت گفت: در حال حاضر در بخش آب 22 امور ، 58 شهر و 1675 روستا و در بخش فاضلاب نیز 6 شهر ساری ، جویبار ، بابل ، بابلسر ، نوشهر و چالوس که اگوی فاضلاب شهری دارند، به این مرکز متصل هستند.

دکتر داداشی در پایان با اشاره به ثبت درخواست های نیازمند پیگیری توسط اپراتورهای سامانه گفت: در بخش پیگیری سامانه ، کارشناسان ذیربط ضمن پاسخگویی ، با رابطین 122 امور به صورت شبانه روزی در تماس هستند تا در صورت شکایت مشترک و یا انجام نشدن حادثه آن را پیگیری و نتیجه حاصله را در سیستم ثبت کنند در همین زمینه در شش ماهه اول سالجاری کارشناسان بخش پیگیری، بالغ بر 4300 مورد حادثه را پیگیری کرده اند.

تاریخ:
1400/07/20
تعداد بازدید:
93
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal