مدیر امور آبفا محمود آباد :
8 طرح آب و فاضلاب در محمود آباد در دست اجراست

8 طرح آب و فاضلاب در محمود آباد در دست اجراست

7 طرح آبرسانی و یک طرح فاضلاب با پیش بینی اعتباری بالغ بر 166 میلیارد ریال در شهرستان محمود آباد در دست اجراست.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس عبدالهاشم رضا پور مدیر امور آبفا شهرستان محمود آباد با اشاره به اجرای 8 طرح آب و فاضلاب در این شهرستان اظهار داشت: طرحهای آبرسانی معلم کلاء، بونده، بازسازی مجتمع های آبرسانی روستایی فرامده، کلوسا، عشق آباد و غرب، اصلاح ، بازسازی و توسعه شبکه های آب شرب روستایی شهرستان همچنین طرح تامین آب آشامیدنی شهر سرخرود، اصلاح فاز یک خط جدید دابو و اصلاح شبکه آب شرب شهری شهرستان محمود آباد با پیش بینی اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال در حال اجراست.

وی افزود: برای اجرای این طرحها عملیاتی شامل حفر و تجهیز 3 حلقه چاه، اجرا ، توسعه و مرمت لوله گذاری خط انتقال و شبکه توزیع، خرید و نصب تابلو ، کابل برق و اتصالات و ..... در دست اجراست که با اتمام آن بیش از 24000نفر جمعیت شهرستان محمود آباد از مزایای این طرحها برخوردار خواهند شد.

مهندس رضاپور از اجرای بخشی از پروژه فاضلاب شهری در محمود آباد با پیش بینی اعتباری بالغ بر 46 میلیارد ریال خبر داد و گفت: تاکنون 12500 متر لوله گذاری فاضلاب در این شهرستان اجراء شده که انتظار می رود با تکمیل این پروژه 2500خانوار از این طرح بهره مند شوند.

تاریخ:
1400/09/10
تعداد بازدید:
2182
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:5
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal