بهره مندی 3500 خانوار با اجرای 5 طرح آبرسانی در سوادکوه
مدیر امور آبفا سوادکوه از اجرای 5 طرح آبرسانی در این شهرستان با بهره مندی 3500خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی خبر داد.

مدیر امور آبفا سوادکوه از اجرای 5 طرح آبرسانی در این شهرستان با بهره مندی 3500خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس محمدرضا اسماعیلی افرا مدیر امور آبفا شهرستان سوادکوه اظهار داشت:5 طرح آبرسانی شامل مجتمع لاکوم - لرزنه، مجتمع جمشیدآباد-کارسالار، مجتمع بایع کلا همچنین مجتمع رجه- دهمیان و مجتمع مته کلا- لولاک با پیش بینی اعتباری بالغ بر60 میلیارد و 200میلیون ریال دردست اجراست.

 وی با اشاره به مشخصات فیزیکی طرحهای آبرسانی سوادکوه گفت: برای این طرحها لوله گذاری خط انتقال و شبکه توزیع به طول18800 متر ، احداث 5  باب مخازن ذخیره به حجم620 متر مکعب، ساخت 4واحد ایستگاه پمپاژ ، نصب شیرآلات و پمپ و تابلو برق، اجرای بتن کف مخزن در دست اجراست که تاکنون با صرف هزینه ای بالغ بر10 میلیارد و 500 میلیون ریال 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مهندس اسماعیلی افرا، هزینه اتمام این 5 طرح آبرسانی را 120 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: برای اتمام این طرحها عملیاتی شامل اجرای منهول شیرآلات مخزن 100متر مکعبی در طرح لاکوم لرزنه ، احداث مخزن 100 متر مکعبی در طرح جمشید آباد کارسالار،احداث مخزن و محوطه سازی در مجتمع آبرسانی بایع کلا همچنین احداث مخزن، خط انتقال و محوطه سازی در طرح آبرسانی مجتمع رجه- دهمیان و اجرای بتن و محوطه سازی،احداث مخزن 300 مترمکعبی ، بهسازی چشمه و 150 متر شبکه توزیع در مجتمع آبرسانی مته کلا- لولاک باقی مانده است.

مدیر امورآبفا سوادکوه در پایان سخنانش با اشاره به عملکرد 9 ماهه این امور گفت: طی این مدت 30 کیلومتر لوله گذاری ،اصلاح وتوسعه شبکه در سطح شهرستان سوادکوه با مشارکت مردمی اجراء شده است


تاریخ:
1400/10/25
تعداد بازدید:
1868
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal