در راستای هم افزایی و افزایش آمادگی کارکنان:
تفاهم نامه همکاری بین شرکت آبفامازندران و جمعیت هلال احمر استان منعقد شد

تفاهم نامه همکاری بین شرکت آبفامازندران و جمعیت هلال احمر استان منعقد شد
در راستای هم افزایی و ایجاد بستری مناسب جهت بهره گیری از ظرفیت ها، توانمندیها و امکانات طرفین به منظور افزایش آمادگی در مواقع بروز حوادث و سوانح، تفاهم نامه همکاری بین شرکت آبفامازندران و جمعیت هلال احمر استان منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی آب وفاضلاب استان مازندران، مدیرعامل شرکت انعقاد تفاهم نامه را نشان از همدلی این دو مجموعه دانست و تصریح کرد: آب وفاضلاب شرکت خدماتی است که علاوه بر هم استانی های عزیز به مسافران و گردشگران زیادی خدمات ارایه می دهد بنابراین آمادگی همکاران در مواقع بحرانی لازم و ضروری است.
مهندس بهزاد برارزاده، ضمن اشاره به وجود 3200 روستا در سطح مازندران گفت: حضور شبانه روزی کارکنان شرکت در شرایط و نقاط مختلف لزوم ارتقای آمادگی برای مقابله با هر حادثه ای را دوچندان می کند.
وی، ادامه داد: این پتانسیل در شرکت آب وفاضلاب مازندران وجود دارد تا تمامی ظرفیتها و امکانات در اختیار جمعیت هلال احمر قرار گیرد و همکاران ما به عنوان یاوران جمعیت، در کنار هم استانی های عزیز حضور یابند.
مدیرعامل آبفامازندان ضمن تاکید بر اینکه هر اقدامی در زمینه آموزش، سرمایه گذاری محسوب می شود، اظهار امیدواری کرد با این همکاری دوطرفه، گامهای مثبتی در راه خدمت رسانی به مردم برداشته شود.
دکتر فخاری اشرفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران نیز با بیان اینکه ارایه آموزشهای عمومی و تخصصی امدادی بخشی از مشکلات در مواقع بحران را کاهش می دهد، گفت: این امر منجر به پاسخگویی بهتر به مردم می شود.
همکاری در شناساندن وظایف و فعالیتهای جمعیت هلال احمر و شرکت آب و فاضلاب استان مازندران، تشکیل کمیته راهبردی و تخصصی و برگزاری جلسات مشترک برای ارتقاء آمادگی، مدیریت ریسک و تاب آوری سازمانی، برگزاری مانورهای مشترک امدادی، اجتماعی و نمایشگاه های مشترک در مناسبت های مختلف و نیز مشارکت در برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی جهت توانمند سازی نیروهای طرفین، نظارت عالیه بر اجرای طرح های واگذار شده به هر یک از طرفین، تهیه محتوای آموزشی و فرهنگی جهت مصرف بهینه آب و چگونگی تصفیه آب در زمان بحران بخشی از این تفاهم نامه می باشد.
گفتنی است این تفاهم نامه در 6 ماده تنظیم و به امضای مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران و جمعیت هلال احمر استان رسیده است.
مدت اجرای تفاهم نامه یک سال می باشد.

تاریخ:
1401/03/02
تعداد بازدید:
1111
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal