با اتمام عملیات مهندسی مجدد و تعویض الکتروپمپ:
کمبود آب شرب روستاهای تحت پوشش مجتمع آبرسانی تلمادره برطرف شد

کمبود آب شرب روستاهای تحت پوشش مجتمع آبرسانی تلمادره برطرف شد
مدیر امور آب وفاضلاب ساری از اتمام عملیات مهندسی مجدد و تعویض الکتروپمپ در مجتمع آبرسانی تلمادره خبر داد و گفت: با این اقدام 9 لیتر در ثانیه بر توان تامین آب شرب این مجتمع افزوده شد.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، محمود طالبی با اعلام این خبر افزود: با افزایش میزان توان تامین این مجتمع، مشکل کمبود آب روستاهای کردمیر، کوات، پشرت، تلمادره و رودبار از بخش چهاردانگه برطرف و ساکنان این مناطق از نعمت داشتن آب آشامیدنی کافی برخوردار شدند.
وی، با بیان اینکه در مجموع7روستا تحت پوشش فاز یک این مجتمع قرار دارد اظهار داشت: به منظور رفع کمبود آب شرب تعدادی دیگر از این روستاها، عملیات بازسازی خط انتقال و راه اندازی ایستگاه پمپاژ سه راهی اروست و مالخواست به زودی آغاز می شود تا کمبود آب مردم این روستاها و روستای قلعه سر برطرف شود.
مدیر امور آبفاساری با بیان اینکه یکی از مشکلات عمده کمبود آب در بخش چهاردانگه، مشترکین غیردائم و مسافر پذیر بودن در ایام تعطیل و تابستان است که برای رفع آن تدابیری اندیشیده شد، ادامه داد: به همین منظور اقداماتی شامل بازسازی خطوط انتقال، تجهیز ایستگاه های پمپاژ، تجهیز منابع تامین و ... در دستور کار قرار دارد.
وی، در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری میزخدمت در مصلی امام خمینی(ره) شهر ساری با حضور استاندار، مدیرعامل آبفا مازندران و مدیران شهرستانی اشاره و تصریح کرد: در این میز خدمت، مشکلات مردمی در بخش آب دریافت و برای رفع آن پیگیری های لازم صورت می گیرد.
طالبی، با بیان اینکه در هفته دولت نیز سعی کردیم با اجرای پروژه های آبرسانی و فاضلاب در مناطق مختلف شهرستان ساری نیازهای مردمی را برطرف کنیم افزود: این پروژه ها شامل اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب به طول 1570 متر در سطح شهر ساری- آبرسانی به روستاهای سنور، گرزمون و خنارآباد با 3900 متر لوله گذاری- حفر 3 حلقه چاه با آبدهی30 لیتر در ثانیه برای برخورداری ساکنان روستاهای ورند ، علمدارده و مجتمع اجارستاق- احداث یک باب ایستگاه پمپاژ و اجرای 1500 متر لوله گذاری در روستای گیله کلا- احداث 3 باب مخزن ذخیره به حجم 1250 متر مکعب در روستاهای سیدمحله، حمیدآباد ، سوته و ِارا-تعویض 3248 کنتور خراب-نصب 2060 انشعاب آب و 670 انشعاب فاضلاب است.
مدیر امور آبفاساری، نشست با بخشداران رودپی شمالی و جنوبی در شهر فرح آباد و تاکید بر شناسایی شبکه های فرسوده، انشعابات غیرمجاز و لزوم اصلاح و توسعه آب در راستای کاهش هدر رفت آب، تشکیل جلسه هماهنگی و رفع موانع در بخش دودانگه با هدف افزایش کیفیت خدمات رسانی و نیز رفع 208مورد شکستگی شبکه آبرسانی و شناسایی و قطع 62انشعاب غیرمجاز توسط اکیپ واکنش سریع در شهرهای ساری، فرح آباد، فریم ، هولار و کیاسر نیز از دیگر اقدمات انجام شده در هفته دولت عنوان کرد.

تاریخ:
1401/06/21
تعداد بازدید:
1711
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal