به منظور افزایش انتقال و رفع کمبود آب در مواقع پیک مصرف:
طرح آبرسانی به 8 روستای شهرگتاب به بهره برداری رسید

طرح آبرسانی به 8 روستای شهرگتاب به بهره برداری رسید
🔹صبح امروز همزمان با هفته بسیج و به منظور افزایش انتقال آب شرب و ایجاد ذخیره مطمئن در مواقع پیک مصرف، طرح آبرسانی به 8 روستای شهر گتاب در شهرستان بابل با حضور نماینده های مردم در خانه ملت، مدیر عامل و معاون آبفامازندران،فرماندار بابل، امام جمعه گتاب و نیز جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی و خانواده معظم شهدا به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، در این مراسم سردار سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته بسیج از مدیرعامل و کارکنان شرکت در شناسایی و رفع مشکلات مردمی قدردانی کرد.
دکتر کریمی دیگر نماینده مردم بابل در خانه ملت نیز با قدردانی از مدیریت جهادی شرکت آب و فاضلاب در اجرای پروژه های آبرسانی و تسریع در اتمام و بهره برداری از طرح آبرسانی به 8 روستای گتاب گفت: از مدیران این شرکت انتظار می رود تعداد بیشتری از چنین پروژه هایی را دربرنامه کاری خود قرار دهند.
مدیرعامل آبفا مازندران نیز در سخنانی از صبوری و همراهی مردم در اجرا و بهره برداری از این طرح تشکر کرد و افزود: با توجه به کمبود اعتبارات، با اقتدار و تلاش همکاران توانستیم مشکل کمبود آب روستاهای بابل را برطرف کنیم.
مهندس برارزاده ادامه داد: در بخش محرومیت زدایی در روستاها در سطح استان مازندران طرحهای خوبی درحال اجراست که تعدادی از آن نیز به بهره برداری رسید.
وی در ادامه سخنانش به اجرای 5 طرح فاضلاب در بابل تصریح کرد: پیگیری های لازم برای تکمیل این طرحها درحال انجام است.
مدیر امور آبفا بابل نیز در این مراسم به آبرسانی به 8 روستای گتاب اشاره کرد و گفت: در این طرح 3هزار متر خط انتقال اجرا، مخزن ذخیره 500 متر مکعبی و 7حوضچه بتنی احداث شد.
مهندس حسن‌پور ادامه داد:این طرح از سال گذشته برای برخورداری 3500 خانوار با صرف 30 میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.
امام جمعه و بخشدار گتاب نیز هرکدام در سخنانی جداگانه از اجرا و اتمام این طرح قدردانی کردند.
تاریخ:
1401/09/04
تعداد بازدید:
932
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal