همزمان با هفته بسیج:
دوطرح آبرسانی در سوادکوه افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد

دوطرح آبرسانی در سوادکوه افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد
صبح امروز همزمان با هفته بسیج، طرح آبرسانی به روستای کردآباد افتتاح و عملیات احداث مخزن ذخیره درروستای شش رودبار با حضور نماینده مردم در خانه ملت، مدیرعامل و معاونان آبفا مازندران، فرماندار، مسئولان شهرستانی و خانواده معزز شهدا در شهرستان سوادکوه آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، در این مراسم دکتر مرادیان نماینده مردم در خانه ملت با تبریک هفته بسیج گفت: روحیه جهادی و سلامت کاری که در مجموعه آبفا وجود دارد قابل ستایش است.
وی، با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب از سالمترین مجموعه ها در استان محسوب می شود، ادامه داد: جهت گیری درستی در این شرکت شکل گرفت که مطابق سیاستهای کلان نظام جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری است.
دکتر مرادیان ادامه داد: امیدواریم این روحیه همچنان در مدیریت و کارکنان آب و فاضلاب ادامه داشته باشد.
مدیرعامل آبفامازندران نیز با اشاره به اجرای طرحهای آبرسانی در شهرستان سوادکوه گفت: مردم این شهرستان سالها دغدغه آب داشتند.
مهندس بهزاد برارزاده تصریح کرد: مازندران یکی از استانهایی است که دغدغه آب دارد که برای رفع این دغدغه نیاز به اعتبار داریم.
وی ادامه داد: حق مردم استان بیشتر از این است و ما نیز پیگیر این حق مردم هستیم.
مدیرعامل آبفامازندران با بیان اینکه همکاران ما همواره تلاش می کنند خدمات شایسته ای را به مردم ارائه دهند، گفت: اجرای طرحهای مختلف برای مردم سرمایه گذاری محسوب می شود.
مهندس برارزاده در بخش دیگری از سخنانش به افتتاح طرح آبرسانی به روستای کردآباد در شهرستان سوادکوه اشاره و تصریح کرد: این طرح شامل اجرای خط انتقال به طول 1600 متر، احداث 2 مخزن در مجموع به حجم 520 متر مکعب و تجهیز یک باب ایستگاه پمپاژ می باشد.
وی اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از این طرح را 50 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: 420 خانوار از مزایای این طرح بهره مند شدند.
مهندس برارزاده به آغاز عملیات کلنگ زنی مخزن شش رودبار در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در این طرح مخزن 50 متر مکعبی با پیش بینی 3 میلیارد ریال و برخورداری 35 خانوار احداث خواهد شد.
فرماندار سوادکوه نیز در این مراسم حضور مهندس برارزاده مدیرعامل شرکت را منجر به وقوع اتفاقات خوب در این شهرستان دانست و گفت: طی سالهای اخیر پروژه های خوبی در بخش آبرسانی در این شهرستان انجام شد که از تمامی تلاشهای صورت گرفته قدردانی می کنم
تاریخ:
1401/09/05
تعداد بازدید:
882
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal