مدیرعامل آبفا مازندران خبر داد:
افتتاح و بهره برداری از 26 پروژه آب و فاضلاب در مازندران به مناسبت دهه مبارک فجر

افتتاح و بهره برداری از 26 پروژه آب و فاضلاب در مازندران به مناسبت دهه مبارک فجر
مدیر عامل شرکت آبفا مازندران گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر 20 پروژه آبرسانی و 6 پروژه جمع آوری فاضلاب با بهره مندی 881550 نفر در سراسر استان افتتاح و بهره برداری خواهد شد .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس بهزاد برارزاده طی گفتگویی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و ابراز خرسندی از افتتاح 26 پروژه آبرسانی و جمع آوری شبکه فاضلاب در سطح استان اظهار داشت: با تلاش و همت کارکنان شرکت بزرگ آب و فاضلاب استان 20 پروژه آبرسانی با اجرای عملیاتی شامل احداث مخازن ذخیره به حجم 1615 متر مکعب، اجرای خط انتقال به طول 56 هزار متر ، اصلاح 159 هزار متر و توسعه 140 هزار متر شبکه و نیز بهسازی 54 حلقه چاه با آبدهی 765 لیتر در ثانیه و نیز خرید و راه اندازی 6 دستگاه دیزل ژنراتور انجام شده است.
وی افزود: برای بهره برداری از این پروژه ها 2850 میلیارد ریال اعتبار صرف شده و با افتتاح از این 20 پروژه آبرسانی 877 هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم ، بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در ادامه با اشاره به بهره برداری از 6 پروژه فاضلاب در روستای اوجا محله ساری، برج بن بابل ، دوستگر چالوس و نوشهر گفت: برای اجرای این پروژه ها 353 میلیارد ریال هزینه صرف شده و به زودی 4550 نفر از مزایای این پروژه ها بهره مند می شوند.
مهندس برارزاده از آغاز عملیات اجرایی لوله گذاری و احداث آدم روهای فاضلاب در قائمشهر با پیش بینی 100 میلیارد ریال اعتبار نیز خبر داد و افزود: طی این ایام عملیات حفر 5 حلقه چاه در شهرهای نور،رستمکلا،آمل و تنکابن با دبی 205 لیتر در ثانیه و برآورد اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال هم شروع خواهد شد.
تاریخ:
1401/11/11
تعداد بازدید:
508
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal