مدیر امور آبفا نکا خبر داد:
جلوگیری از هدررفت 5/1 لیتر در ثانیه ای آب با اجرای عملیات اصلاح شبکه و انشعابات در نکا

همزمان با تعویض سنگفرش یکی از خیابان های پر تردد شهرستان نکا توسط شهرداری ، عملیات اصلاح شبکه و انشعابات اجراء  و 5/1 لیتر در ثانیه از هدررفت آب جلوگیری شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس الیاس صحراگرد مدیر امور آبفا شهرستان نکا با اعلام این خبر اظهار داشت: اواخر اسفند سال گذشته و اوایل فروردین سالجاری سنگفرش پیاده رو ضلع جنوبی حد فاصل مدرسه مدرس تا کوچه شهدای 18 در خیابان آرامگاه توسط شهرداری این شهرستان تعویض شد در حین این کار، عملیات اصلاح شبکه این مسیر به طول 300 متر به دلیل وجود شبکه آبرسانی فلزی قدیمی به قطر 32و 40 میلی متر و نیز تراکم بالای حوادث ، با لوله پلی اتیلن به قطر 110 میلی متر و نیز نصب مجدد انشعابات به تعداد 45 فقره و قطع کامل شبکه قدیم در سه نقطه انجام شد.

وی افزود: تمام عملیات حفاری و اجراء به دلیل وجود ریشه درختان و وجود تاسیسات آب ، مخابرات، برق و گاز به صورت دستی انجام شد و هزینه ای بالغ بر 520 میلیون ریال از محل اعتبارات تبصره 3 و ماده 11 شهر نکا با همکاری و مساعدت شهرداری نکا صرف شده است.

مهندس صحراگرد گفت:خوشبختانه با این اقدام به موقع ضمن جلوگیری از هدررفت 5/1 لیتر در ثانیه ای آب آشامیدنی،کیفیت ، کمیت و فشار آب شهروندان در این خیابان افزایش یافت.

تاریخ:
1400/01/16
تعداد بازدید:
2797
منبع:
روابط عمومی شرکت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal