با حضور اعضای اصلی هیات مدیره آبفا مازندران:
سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی شرکت معرفی شد

سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی شرکت معرفی شد

در مراسمی با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران و عضو اصلی هیات مدیره آبفا مازندران، مدیرعامل، معاونان و مدیران ستادی شرکت، رضا جانبار به عنوان سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی آب  وفاضلاب استان مازندران معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب استان مازندران، در این مراسم دکتر احمدی مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران و عضو اصلی هیات مدیره آبفا مازندران  با تاکید بر لزوم وفاق و همدلی بین کارکنان شرکت برای کسب خشنودی خداوند و  خدمت گذاری به مردم گفت: تمامی همکاران برای ارتقا و دست یابی به اهدافی که برای شرکت پیش بینی شده، تلاش کنند.

مهندس برارزاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران نیز به تلاش و پیگیری همکاران معاونت مالی و پشتیبانی در پرداخت سنوات بازنشستگان، احیا و بازسازی ساختمانهای اداری و انبارها، مهمانسراها و ساماندهی حوزه نقلیه طی سال گذشته اشاره و تصریح کرد: اگر قدمی برداشته شد با همراهی پرسنل بوده است.

رضا جانباز سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی شرکت نیز با بیان اینکه یکپارچه سازی شرکتهای آب وفاضلاب استان کاربزرگی بوده و طی این یک سال اقدامات خوبی صورت گرفت گفت: امیدوارم در سمت جدید بتوانم کارهای مثمر ثمری انجام دهم.

 درپایان این مراسم، ابلاغ رضا جانباز به عنوان سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی قرائت و از مهندس برارزاده که پیش از این معاون مالی  و پشتیبانی شرکت بوده اند، قدردانی شد.

تاریخ:
1400/04/26
تعداد بازدید:
3290
منبع:
روابط عمومی شرکت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal