با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران:
نخستین جلسه قرارگاه استانی آبرسانی روستایی برگزار شد.
طی نشستی با حضور معاون عمرانی استانداری مازندران، مسئول بسیج سازندگی سپاه، مدیرعامل و معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا، نخستین جلسه قرارگاه استانی آبرسانی روستایی برگزار شد.
طی نشستی با حضور معاون عمرانی استانداری مازندران، مسئول بسیج سازندگی سپاه، مدیرعامل و معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا،  نخستین جلسه قرارگاه استانی آبرسانی روستایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، مهندس علیخانی معاون عمرانی استاندار مازندران در این نشست با اشاره به لزوم رفع محرومیت در مناطق روستایی کم برخوردار، گفت: هدف ما جلب رضایت مردم است که با تشکیل قرارگاه آبرسانی روستایی اقدامات خوبی در این زمینه صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل آبفا شرکت نیز با اشاره به نامه وزیر محترم نیرو به استاندار مازندران درخصوص پروژه های محرومیت زدایی جهادآبرسانی گفت: با توجه به این نامه، مقرر شد قرارگاه  استانی آبرسانی روستایی در مازندران با حضور استاندار، معاون عمرانی استاندار، فرمانده سپاه، مدیران عامل آب و فاضلاب و آب منطقه ای استان، تشکیل شود.

مهندس برارزاده، ادامه داد: این قرارگاه در زیرمجموعه قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) تشکیل و سازمان بسیج سازندگی استان به عنوان معین استانی انتخاب شد.

وی، مانع زدایی و انجام اقدامات لازم برای تسهیل در اجرای پروژه های محرومیت زدایی را از اهداف این قرارگاه دانست و تصریح کرد: براین اساس 19 پروژه با 128 روستا پیش بینی شده که با اتمام آن به170 روستای مازندران خدمت رسانی می شود.

مدیرعامل آب  وفاضلاب استان مازندران، افزود: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرحها 330 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی محرومیت زدایی و جمعیت برخوردار 35 هزار خانوار خواهد بود.

مهندس برارزاده خاطرنشان کرد: مقدمات اولیه اجرای این 19 پروژه در سطح مازندران در حال اجراست.

تاریخ:
1401/02/12
تعداد بازدید:
1486
منبع:
روابط عمومی
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal