به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج صورت گرفت:
بهره مندی 2500خانوار محمودآبادی از نعمت آب شرب سالم و پایدار

بهره مندی 2500خانوار محمودآبادی از نعمت آب شرب سالم و پایدار
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ، طرح آبرسانی گالش پل محمودآباد با حضور مهندس فرزانه نماینده مردم شهرستانهای نور و محمودآباد در مجلس،مهندس بهزاد برارزاده مدیر عامل و‌معاونان آبفا مازندران ،ائمه جمعه محمودآباد و سرخرود،فرماندار محمودآباد و جمعی از مسئولان و‌مردم منطقه به بهره برداری رسید و بیش از 2500خانوار از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی پایدار برخوردار شدند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ در آئین افتتاح طرح آبرسانی گالش پل محمودآباد، مدیر عامل شرکت ضمن ابراز خرسندی از بهره مندی تعداد زیادی از مردم این شهر از آب آشامیدنی سالم و پایدار و گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: این طرح با هدف افزایش تامین آب شرب پایدار و توان انتقال آب با اجرای عملیاتی شامل بازسازی و بهسازی یک حلقه چاه با آبدهی 35لیتر در ثانیه و احداث خط انتقال به طول 1000متر انجام شده است.
وی اعتبار هزینه شده را 45میلیارد ریال اعلام کرد و افزود:حوزه محرومیت زدایی در آبرسانی روستایی از افتخارات ما در کنار بسیج است و حضور مردم در کنار پایگاهها نیز از برکات این همدلی محسوب می شود.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با تاکید بر همت بلند خدمتگزاران نظام در راستای خدمت رسانی جهادی و انقلابی در حوزه آبرسانی به ویژه در مناطق محروم گفت: برای حل مشکلات کمبود آب در استان پروژه هایی در قالب طرحهای کوتاه مدت،میان مدت و بلندمدت تعریف کردیم و علاوه بر تخصیص اعتبار برای پروژه های محرومیت زدایی در روستاها ، برخی از پروژه های روستایی را هم برای دریافت اعتبارات لازم در لیست تنش آبی گنجاندیم.
نماینده مردم شهرهای نور و‌محمودآباد هم طی سخنانی با تبریک هفته بسیج و قدردانی از اجرای طرح آبرسانی گالشپل محمودآباد در راستای رفاه مردم گفت:آب به عنوان مایه حیات ،طهارت مردم و نیازمند خدمات رسانی مستمر است، لذا طی برنامه ریزی فوری با تلاش مسئولان ذیربط بخش زیادی از چاههای کشاورزی در استان که قابلیت شرب داشتند وارد مدار بهره برداری شد.
وی خدمت رسانی صادقانه به مردم را وظیفه اصلی دولتمردان خواند و افزود: طرح آبرسانی گالشپل از مطالبات ضروری مردم منطقه بود که خوشحالیم خدمتگزاران نظام این مهم را به منصه بروز و ظهور رساندند.
در ادامه حجت الاسلام جباری امام جمعه و دکتر علیزاده فرماندار محمودآباد ضمن قدردانی از کارکنان شرکت آبفا مازندران،موضوع چالش آب را دغدغه جهانی خواندند و بر احیای چاههای تخریب شده در راستای رفع مشکلات کمبود آب در فصل تابستان تاکید کردند.
تاریخ:
1401/09/02
تعداد بازدید:
832
منبع:
روابط عمومی
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal