آماده بکاری 18 دستگاه تانکر آبرسان در ایام نوروز 1403
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به برنامه ریزیهای صورت گرفته در ایام نوروز گفت: به همین منظور 18 دستگاه تانکرسیار آبرسان طی این ایام در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به برنامه ریزیهای صورت گرفته در ایام نوروز گفت: به همین منظور 18 دستگاه تانکرسیار آبرسان طی این ایام در حالت آماده باش قرار دارند.
بهزاد برارزاده با بیان اینکه این تانکرهای سیار به ظرفیت 1512 متر مکعب در طول ایام نوروز آماده آبرسانی به مناطق مختلف استان هستند گفت: سه دستگاه آب بسته بندی در شرق، مرکز و غرب استان به منظور استفاده در مواقع ضروری نیز مستقر شد.
او از تشکیل و تجهیز تیم های واکنش سریع در سطح شرکت به تعداد 3 تیم 24 نفره با هدف کسب اطمینان از انجام خدمات رسانی به موقع، افزود: در همین راستا انبار مدیریت بحران شرکت به اقلام و وسایل ضروری و مورد نیاز تجهیز شد.
مدیرعامل آبفامازندران با اشاره به بررسی و کنترل روزانه منابع تامین، مخازن ذخیره و شبکه های توزیع و تاسیسات و گندزدایی آب شرب در سطح استان تصریح کرد: همکاران مرکز 122 نیز در طول ایام تعطیلات نوروز بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماسهای مردمی هستند.
برارزاده،آماده باش کامل همکاران حوزه برق و انرژی ، استقرار کشیک نگهبانان و اپراتور تاسیسات در تمامی اماکن و تاسیسات به منظور ارتقای سطح حفاظت فیزیکی، استفاده از مخازن قابل حمل ، نصب شعارهای مدیریت مصرف در قالب بروشور و بنر در مبادی ورودی شهرها از دیگر تدابیر اندیشیده شده در این ایام عنوان کرد.
او از تشکیل کمیته خدمات سفر در ستاد و شهرستان های تحت پوشش خبر داد و گفت: کشیک های اداری و عملیاتی در سطح ستاد و شهرستان ها نیز برای پاسخگویی شبانه روزی به هموطنان و مسافران نوروزی تشکیل شد.

تاریخ:
1403/01/06
تعداد بازدید:
252
منبع:
روابط عمومی شرکت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal