شماره تلفن 122 (واحد ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان مازندران) در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی شهروندان عزیز می باشد
در صورت تجمیع چند ملک دارای چند انشعاب و تبدیل آن به یک ملک، پس از ارائه درخواست توسط مشترک و بررسی شرایط فنی شبکه، یک یا چند انشعاب با اقطار متناسب جایگزین خواهد شد
· در صورتی که انشعاب مورد نظرنصب نشده باشد، پس از کسر هزینه های فروش و کارشناسی، مبلغ دریافتی عودت می گردد.
· در صورتی که نصب انشعاب انجام شده باشد، تنها 50 درصد مبلغ حق انشعاب به نرخ روز برگشت داده خواهد شد.
مشترک ضمن این که مسئول مرئی نگهداشتن و قابل دسترس بودن دریچه شیر قطع و وصل آب قبل از کنتور و همچنین محل دریچه های کنتور آب و سیفون فاضلاب می باشد، به هیچ عنوان حق جابه جایی انشعاب و وسایل آن را ندارد و پس از ثبت درخواست در پرتال اختصاصی شرکت به نشانی www.abfa-mazandaran.ir و انجام مراحل لازم، شرکت، دستگاه های مزبور را با هزینه مشترک به محل مناسبی منتقل(تغییر مکان داخلی) می نماید.
1-شماره تلفن 122 (واحد ارتباطات مردمی آبفای مازندران) در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی شهروندان عزیز است.
2- مراجعه به سایت شرکت (www.abfa-mazandaran.ir) و ثبت شکایت در لینک رسیدگی به شکایات.