فیلتر

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
تيتر سوال
لوله های آب در نزدیکی منزل ما شکسته است. به کجا باید خبر دهیم؟ لوله های آب در نزدیکی منزل ما شکسته است. به کجا باید خبر دهیم؟

شماره تلفن 122 (واحد ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان مازندران) در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی شهروندان عزیز می باشد

شرایط اشتراک های چند ملک پس از ادغام به چه صورت خواهد بود؟ شرایط اشتراک های چند ملک پس از ادغام به چه صورت خواهد بود؟

در صورت تجمیع چند ملک دارای چند انشعاب و تبدیل آن به یک ملک، پس از ارائه درخواست توسط مشترک و بررسی شرایط فنی شبکه، یک یا چند انشعاب با اقطار متناسب جایگزین خواهد شد

در صورت جمع آوری اشتراک برگشت هزینه های انشعاب به چه میزان خواهد بود؟ در صورت جمع آوری اشتراک برگشت هزینه های انشعاب به چه میزان خواهد بود؟

· در صورتی که انشعاب مورد نظرنصب نشده باشد، پس از کسر هزینه های فروش و کارشناسی، مبلغ دریافتی عودت می گردد.

· در صورتی که نصب انشعاب انجام شده باشد، تنها 50 درصد مبلغ حق انشعاب به نرخ روز برگشت داده خواهد شد.

چنان چه تغییری در وضعیت ملک یا ساختمان خود بدهیم که کنتور نیاز به جابه جایی داشته باشد یا مانعی در مقابل آن ایجاد شود چه باید بکنیم ؟ چنان چه تغییری در وضعیت ملک یا ساختمان خود بدهیم که کنتور نیاز به جابه جایی داشته باشد یا مانعی در مقابل آن ایجاد شود چه باید بکنیم ؟

مشترک ضمن این که مسئول مرئی نگهداشتن و قابل دسترس بودن دریچه شیر قطع و وصل آب قبل از کنتور و همچنین محل دریچه های کنتور آب و سیفون فاضلاب می باشد، به هیچ عنوان حق جابه جایی انشعاب و وسایل آن را ندارد و پس از ثبت درخواست در پرتال اختصاصی شرکت به نشانی www.abfa-mazandaran.ir و انجام مراحل لازم، شرکت، دستگاه های مزبور را با هزینه مشترک به محل مناسبی منتقل(تغییر مکان داخلی) می نماید.

چگونه شکایات و انتقادات خود را به گوش مسئولین شرکت آبفا برسانیم؟ چگونه شکایات و انتقادات خود را به گوش مسئولین شرکت آبفا برسانیم؟

1-شماره تلفن 122 (واحد ارتباطات مردمی آبفای مازندران) در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی شهروندان عزیز است.

2- مراجعه به سایت شرکت (www.abfa-mazandaran.ir) و ثبت شکایت در لینک رسیدگی به شکایات.

<<   <  1 2 3 4 5  ...  >   >>  
تمامی حقوق این سایت برای شرکت آب و فاضلاب استان مازندران محفوظ می باشد
+ -
Powered by DorsaPortal